Nemzeti konzultáció: arról lehet dönteni, hogyan tovább a magyar gazdaságban
A Fidesz mindenkit arra kér, hogy töltse ki a nemzeti konzultációt.
Tekintettel arra, hogy az M1-M7 autópályák közös bevezető szakaszán útdíjat vezettek be, és ezzel a közlekedési feltételeket egyoldalúan megváltoztatták, Budaörs a továbbiakban nem fizeti az autópálya és a lehajtók közvilágítását.
„Budaörs nem fizeti tovább az M1-M7-es bevezető szakaszán a villanyszámlát
Tekintettel arra, hogy az M1-M7 autópályák közös bevezető szakaszán útdíjat vezettek be, és ezzel a közlekedési feltételeket egyoldalúan megváltoztatták, 2015. január 6-án levélben értesítettem a Közlekedésfejlesztési Koordinációs Központot, hogy Budaörs város önkormányzata a továbbiakban nem fizeti az autópálya és a lehajtók közvilágítását.
Az M1-M7 autópálya közös bevezető szakasza keresztülszeli Budaörs városát és ily módon a helyi közlekedési hálózat szerves részeként üzemel. Ennek megfelelően a város – bár nem lett volna kötelezettsége – jelentős, többmilliárdos fejlesztéseket, bővítéseket hajtott végre, részben saját, részben a területén működő vállalkozásokkal közösen. Ezeket a beruházásokat térítésmentesen átadtuk a Magyar Állam tulajdonába. Ezen felül jelentős részt vállalunk az útszakasz napi üzemeltetésében, és mi fizetjük a főpálya és a lehajtók közvilágítását is.
Tekintettel arra, hogy az M1-M7 autópályák közös bevezető szakaszára útdíjat vezettek be, és ezzel a közlekedési feltételeket egyoldalúan megváltoztatták, ezért a Budaörs város önkormányzatával 2002-ben megkötött »világítás szolgáltatás üzemeltetése« tárgyú megállapodást 2015.február 28. napjával felmondtam.
Továbbá tekintettel arra, hogy az útdíj fizetési kötelezettség 2015. január 1-től érvényes, a felmondási idő alatt sem kívánjuk a közvilágítás költségeit vállalni, így az erre az időszakra eső számlákat továbbítjuk a Közlekedésfejlesztési Koordinációs Központnak.
Döntésünkről tájékoztatjuk az ELMÜ-t is.
Wittinghoff Tamás
Budaörs város polgármestere”