„Aktuális kedvencem a »Varga Mihály/Kovács Zoltán a Tescót búcsúztatja« című, már megszületése pillanatában örökzöld etitűd. Tehát veszünk egy multit, egy gonosz, sötét multit, akit a hülye is tud utálni, aztán négy-öt különadót nyakába sózunk, megtiltjuk, hogy fejlesszen, lehetetlenné tesszük, hogy beruházzon, köpködjük, gyalázzuk, éppen csak hogy nem rugdossuk seggbe, hogy húzzon már a francba, amikor aztán megunja, és húzna, kiállunk az ablakba gúnyolódni, hogy „látod, milyen béna lúzer vagy!”, meg pláne: „Ne hazudj! Nem is azért mész el, mert csesztettünk, hanem azért, mert hülye vagy ahhoz is, amit csinálsz! Nem tudsz üzletelni!”
Aztán persze nagy sajtókampányban bizonyítjuk be, hogy nagyon is tud üzletelni, sőt egy megrögzött, Rogán Antal-i értelemben vett extraprofitista. Az így előállott diszkrepancia vagy disszonancia, natúreszencia vagy micsoda ne nagyon zavarjon. A mi szempontunkból a Tesco is csak egy Gyurcsány Ferenc, éppen úgy, ahogy minden és mindenki más.
Minden verbális ütközetet meg kell nyerni, ez a fontos. Hogy a dumán túl a valóság micsoda, az úgyis csak a megrögzött ellenzékieskedőket, idegen érdekeket érdekli.”