Azokat a híroldalakat szeretem, ahol nincsen nihil

2014. november 10. 10:39

Az Origo egy 16 éves portál, történelme és törzsközönsége van, újítani kell és modernizálni is szerettük volna – lehetőség szerint úgy, hogy az állandó olvasók se érezzék drasztikusnak a változást. Interjú.

2014. november 10. 10:39
Pálmai L. Ákos
Kreatív

Mi volt a fő gondolat, a stratégia, ami a megújulást vezette?

Az Origo egy 16 éves portál, történelme és törzsközönsége van, újítani kell és modernizálni is szerettük volna – lehetőség szerint úgy, hogy az állandó olvasók se érezzék drasztikusnak a változást. A fő gondolat tehát az volt, hogy az értékek megtartása mellett egy frissebb, látványosabb oldal jöjjön létre. Ezt kitűnően szimbolizálja a kék szín, ám újragondolt árnyalatban.

Az új címlappal mit akar üzenni az Origo magáról?

Egy eddiginél modernebb, funkcionálisabb, könnyebben kezelhető portálra törekedtünk. Tényközlés, megbízhatóság, komolyság – továbbra is ezek a fő értékeink. Fontos, hogy ez kiegészüljön egy modern, barátságos képpel, mert ilyenek vagyunk. A legutóbbi címlapfejlesztés egyébként csak a kezdet, az újítások nagy része az elkövetkező napokban, hetekben élesedik, és persze tucatnyi olyan változtatás is történik a háttérben, az algoritmusok szintjén, amelyek szemmel nem láthatók.

Milyen tartalmi, szolgáltatásbeli újítások vannak az új címlapon?

Portfólió-fejlécet helyeztünk el az oldal tetején, az Origo-fejlécben pedig online árfolyamadatok jelennek meg, illetve egy új lehetőség, a „10.000 forintos kép”. Ha olvasóink küldenek az Origónak egy hírértékkel bíró fotót vagy videót, és mi azt felhasználjuk, jutalmul egy tízezer forintos Clickshop vásárlási utalványt adunk. Ezzel az Origo Zrt. egy olyan termékének is jelenlétet biztosítunk, amely egyébként szervesen nem kapcsolódik a hírportálhoz. Bővültek a fejléc kék hátterű, tartalmi elemei is. Az egyes menüpontokban a témához kapcsolódó legfrissebb képes híreinket gyűjtöttük össze. Újdonság még a jobb oldali, zöld színű news-box, amelynek három funkciója van: alapbeállításként a legfrissebb cikkeket listázza, a Top12 gombbal az elmúlt fél nap legolvasottabb anyagai jelennek meg, a Top Like pedig a Facebookon leglájkoltabb cikkeinket hívja be.

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 4 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Tintamin
2014. november 11. 10:57
Origo: game over. Lázár János pedig már nem szomorú.
madarasi.abel
2014. november 11. 09:49
én csak annyit tudok, hogy azóta nem olvasom az origo-t.
OberEnnsinnen
2014. november 11. 09:49
Várom, hogy mikor szólal meg minimum az Egyesült Államok elnöke, mert Magyarországon, kormányzati nyomásra hozzányúltak az Origohoz... De legalábbis Ch. Gati, Heller Ágnes, Schiff András, Konrád György, Fischer Iván (a demokrata karmester és magyarkedvelő) a FAZ, a Le MOnde, és jaj, jajjjjjjjjjjjjj, a NEW YORK TIMES (szerkesztőségi cikkben csakis) tiltakozhatnának már végre. A világért se késsenek le a magyar Rettegés (újabb) foká-ról.
heep
2014. november 11. 09:36
"Azokat a híroldalakat szeretem ahol nincsen nihil" Akkor nézd a Hustlert vagy a Playboy csatornákat. Amit ott látsz azt sok mindennek lehet nevezni. De nihilnek biztos nem.:)
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!