„Most Magyarországot érte el a „terelési hullám". Az elmúlt hónapokban naponta szólt a közbeszéd a svéd alapok körüli anomáliákról, a nemzetközi sajtó hetente közölt cikket a hazánkban működő civil szervezetek diszkriminálásáról, és legutóbb kormányválság közelébe sodorta a vezető koalíciót a kitiltási botrány. Semmiről nem szóltak a hírek, csak arról, hogy mikor mondják meg végre, kik azok a kormánytisztviselők, akik nem kaphatnak vízumot Amerikába.
Megoldás kellett. Olyan, ami sok embert megmozgat, és nagy biztonsággal »elviszi« a sajtótermékek címlapjait. Egyetlen megoldás létezhet egy ilyen helyzetre, egy olyan, ami zsebre megy. Fel kell dobni egy hírt, hogy megadóztatunk egy olyan terméket, amit sokan, esetleg majd mindenki használ, ám volumenében mégsem túl nagy tétel. Ez nem is lehet más, mint az internet. Ráadásul a hírt a lehető legrosszabb kondíciókkal kell bejelenteni, így biztos a közfelháborodás. (Néhány napon belül úgyis lehet finomítani céges és magánszemélyeknek szóló felső küszöbbel…)”