Kedves Luna! Ez a himnuszos performansz nem jött át, nagyon nem, hiába is magyarázod

Legyen részed olyan felemelő pillanatokban, amikor nemzeti imádságunkat még inkább átjárja valami megmagyarázhatatlan erő! Krupincza Mariann írása.

Az egyedül megélni próbáló tartalom-előállító és a Google számára az üzlet kölcsönös, de a helyi piacok minden más szereplőjét megfojtja.
„Legyen az amerikai cég számos társadalmi felelősségről árulkodó intézkedése szimpatikus, nekünk mégis fontosabb, hogy a magyar sajtó megélhetésével a negyedik hatalmi ágnak tartott média valamit betölthessen hangzatos és tényleg fontos küldetéseiből. És ne épp azt a falatot vegyék el, amelyet véletlenül nem politikai jutalomként vagy büntetésként ítélnek meg a hatalomban lévők.
Az állami beavatkozásra és a nemzeti termék védelmére az Orbán-kormánynál is jobban építő francia felfogás azt diktálná: adózzanak a nemzetközi óriások, és a bevételből könnyítsük meg a hazai médiavállalkozások érvényesülését a piacon. Budapesten azonban utóbbi egyáltalán nem cél. Sőt, a reklámadó belföldre szóló és elfogadhatatlan része az ellenkezőjét célozza.
Ha nem tetszene az etatista megoldási mód, van másik. A Telegraaf ernyője alatt megmutatták a hollandok, hogyan kell konkurenciát teremteni a Google-nak: ki kell építeni a saját automatizált reklámértékesítési modellt. Ehhez kell egy-egy ország tartalom-előállítóinak minél szélesebb összefogása, hogy a hirdetőknek kínált csomagjuk versenyképes legyen. Kell még ügynökségi szakértelem, technológiai finesz.”