Így álltak be a „független” lapok Kamala Harris mögé
Az Economisttól a New York Times-on át a Rolling Stone-ig: angolszász újságok tucatjai álltak be nyíltan a demokrata jelölt mögé az amerikai elnökválasztáson.
A laptól kiszivárgott egy belső használatra szánt jelentés (Innovation Report), ami sokkolta a szakmát.
„Nekem egyébként minderről egy sokkal közelebbi példa jut az eszembe. A HVG, ahol szintén nagyon szeretik a hagyományokat emlegetni (igaz, 150 helyett csak 35 évről van szó) és ahol hosszú időn keresztül szándékosan visszafogták az online kiadványt. Hiába, hogy a HVG Online szerkesztősége még akkor felállt, amikor a többi szerkesztőségben talán még az internetről sem hallottak, a print- központú gondolkodást zavarta a digitális kavarás. Mire nagyobb lett az »öcsike« mozgástere, az online kiadványnak már csak a másodvonalban jutott hely. Bár az elmúlt években sokat ledolgozott, a dobogós helyek már régóta foglaltak.
Hát, ennyit mára az innovációról, a kiszivárogtatásról és a »digitális forradalomról«.”