„Kedves Deutsch Tamás, kedves Elnök úr,
először is hadd kezdjem egy vallomással. Amikor egy barátom, akit majdnem annyira szeretek, mint Talapa Jánost, konkrétan Ács 444 Dániel rámcsetelt, hogy Elnök Úr a Cinkről posztolt valamit, remegő kézzel olvastam el a vadonat friss Facebook-bejegyzést. És első, második, sőt harmadik olvasásra is úgy olvastam, hogy Elnök Úr a cink.hu-t picsasereghajtó online szösszenetként definiálja. És boldog voltam.
(...)
Azt kell mondjam, Elnök Úr nemhiába lett majdnem a Médiahatóság elnöke, annyira átlát a szitán. Ebben a lószarban tényleg nem hirdet senki. És ez direkt van!
A tényekhez ragaszkodva azt kell mondjam, ez a beteges semlegesség igazi New York-i zsidó trükk, ugyanis a Cink és a Gawker Media blogbirodalom tulajdonosa, Nick Denton találta ki, a lehető legnagyobb örömömre. A Cink ugyanis hangsúlyozottan nem akar magyar médiapiaci szereplő lenni. És függni bárkitől, akár annyira is, hogy figyelemmel legyen a hirdetéseire. Szóval a Cinken az elejétől fogva, tudatosan nincs hirdetés.
Ez a blog nem azért van, hogy bevételt generáljon, hanem azért létezik, hogy minél nagyobb, kritikus szellemű olvasótábort teremtsen magának, akik nemcsak olvasnak, de hozzá is szólnak, beszélgetnek, és közben a gyakorlatban tesztelik le, hogy a Gawker birodalom kommunikációs eszköze, a Kinja friss fejlesztései klasszak-e, vagy eldobandóak. Szóval olyan kísérleti nyulak vagyunk, akiket nemhogy nem ölnek meg, hanem az elképzelhetó legnagyobb szabadságban tartják őket. A tulajdonosunk ugyanis úgy képzelte, hogy a közösségépítés legjobb eszköze a seggnyalás teljes kiiktatása.
Hát így. Örülök, hogy ez szóba került köztünk, jó alapozást és sokkal sikeresebb tavaszi idényt.”