Az álhírek terjesztésével a vesztünkbe rohanunk: ijesztő gyakorlat terjed a közösségi oldalakon
Négyből három hírt anélkül osztanak meg a felhasználók, hogy elolvasnák. Íme, az álhírek terjedésének pszichológiája.
A hatalom – oly sok minden után – még egy országos frekvenciát is bekebelezett. Amúgy közszolgálatilag. A köz javára. És hogy mi a köz java, azt ma már csakis ők mondják meg.
„Több százezer rádióhallgatónak januártól nagyon jó lesz. Még belegondolni is szörnyű, hogy ők most még meg vannak fosztva attól a lehetőségtől, hogy hozzáférjenek »a legfontosabb közszolgálati rádióadó műsorához« (idézet a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság közleményéből). Jövőre azonban ez a helyzet gyökeresen megváltozik. A hatóság ugyanis nem pályáztatta meg - néhány rongyos százmillióért - a korábban becsődölt Neo FM (leánykori nevén Sláger Rádió) frekvenciáját, hanem odaadta a közrádiónak. Ettől nőhet elsősorban a Kossuth, valamint az egy éve indult Dankó Rádió vételkörzete. És így a kormányzati propaganda a korábbinál sokkal több hallgatóhoz juthat el, ami - választások közeledtével - egyáltalán nem mellékes szempont.”