Tiszások világa
![](https://cdn.mandiner.hu/2025/02/SIxbtSnZCeVPdQICxIRiYfF4jLn0iFUTrXQzaJ8xUc8/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzViZjkwNzJlMGNkZjQ0ZmRiNjkwNWI2MjBhYjRkMzgx.jpg)
Elengedhetetlen, hogy mindannyian megismerjük ezt a szubkultúrát, ezt a férges, leprás televényt, ahol ezek tenyésznek.
![](https://cdn.mandiner.hu/2025/02/SIxbtSnZCeVPdQICxIRiYfF4jLn0iFUTrXQzaJ8xUc8/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzViZjkwNzJlMGNkZjQ0ZmRiNjkwNWI2MjBhYjRkMzgx.jpg)
Ha mást nem is, azt már elérték a Sólyomnál, hogy a márkanév beégett az emberek tudatába.
„Ha mást nem is, azt már elérték a Sólyomnál, hogy a márkanév beégett az emberek tudatába. És általában mindenki jót derül, ha meghallja az egyelőre még null kilométeres légitársaság nevét. Aligha volt ez a cél. Ez is egy újabb tipikus magyar történet. Miközben a magyar háziasszonyok már javában a Sólyom védjegyes liszttel és olajjal főznek, addig a márkának elvileg népszerűséget adó légitársaság pénzügyi gondokkal és a hatóságokkal küzd, utasokat pedig nem szállít. Ez valóban unortodox marketingterv. »Rövid idő alatt Amerikától Indiáig valamennyi üzleti partnerünk tökéletesen megtanulta hallás után kiejteni a Sólyom szót. Biztosak vagyunk abban, hogy utasainkon keresztül hamarosan az egész világ megtanulja kiejteni ezt a szép magyar kifejezést« – írták nyári bemutatkozó anyagukban a cég vezetői. Hát erre a nyelvleckére még várni kell.”