„Ha mást nem is, azt már elérték a Sólyomnál, hogy a márkanév beégett az emberek tudatába. És általában mindenki jót derül, ha meghallja az egyelőre még null kilométeres légitársaság nevét. Aligha volt ez a cél. Ez is egy újabb tipikus magyar történet. Miközben a magyar háziasszonyok már javában a Sólyom védjegyes liszttel és olajjal főznek, addig a márkának elvileg népszerűséget adó légitársaság pénzügyi gondokkal és a hatóságokkal küzd, utasokat pedig nem szállít. Ez valóban unortodox marketingterv. »Rövid idő alatt Amerikától Indiáig valamennyi üzleti partnerünk tökéletesen megtanulta hallás után kiejteni a Sólyom szót. Biztosak vagyunk abban, hogy utasainkon keresztül hamarosan az egész világ megtanulja kiejteni ezt a szép magyar kifejezést« – írták nyári bemutatkozó anyagukban a cég vezetői. Hát erre a nyelvleckére még várni kell.”