Sólyom: ez valóban unortodox marketingterv

2013. október 16. 14:31

Ha mást nem is, azt már elérték a Sólyomnál, hogy a márkanév beégett az emberek tudatába.

2013. október 16. 14:31
Vég Márton
VG.hu

„Ha mást nem is, azt már elérték a Sólyomnál, hogy a márkanév beégett az emberek tudatába. És általában mindenki jót derül, ha meghallja az egyelőre még null kilométeres légitársaság nevét. Aligha volt ez a cél. Ez is egy újabb tipikus magyar történet. Miközben a magyar háziasszonyok már javában a Sólyom védjegyes liszttel és olajjal főznek, addig a márkának elvileg népszerűséget adó légitársaság pénzügyi gondokkal és a hatóságokkal küzd, utasokat pedig nem szállít. Ez valóban unortodox marketingterv. »Rövid idő alatt Amerikától Indiáig valamennyi üzleti partnerünk tökéletesen megtanulta hallás után kiejteni a Sólyom szót. Biztosak vagyunk abban, hogy utasainkon keresztül hamarosan az egész világ megtanulja kiejteni ezt a szép magyar kifejezést« – írták nyári bemutatkozó anyagukban a cég vezetői. Hát erre a nyelvleckére még várni kell.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 9 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
kjkj945
2013. október 16. 15:56
http://hu.wikipedia.org/wiki/S%C3%B3lyomf%C3%A9l%C3%A9k Kék vércsék erdejében http://www.mnrse.eu/index.php?option=com_content&view=article&id=52&Itemid=57
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!