Kevés olyan öklendetes médiakampány volt ebben az országban valaha, mint a Szepesi Nikolett könyvét övező bulvárhadjárat. Gyomorforgató volt látni azt a szemérmetlen élvezetet, amellyel a sajtó rosszabbik fele Szepesi testnedveiben fürdőzött, az pedig, hogy az esetek többségében még csak nem is tudtak a farkakhoz neveket rendelni, kifejezetten szánalmassá tette az egész spermahajhászatot. Ami történt, jobb helyeken még bulvárbotránynak is kevés, abból gyártottak címlapot hétről-hétre, hogy egy egykori élsportolót sok más élsportoló dugott. Szepesi névtelen szeretői talán elmentek, de ezek az érdektelen sztorik még napi pletykának se.
A közvélemény persze hisztérikusan reagált. A bulvárzabáló zombik úgy érezték, hogy végre tényleg beleshetnek valakinek a hálószobájába, a mennyit fogyott, kivel jár, mikor házasodik és hol nyaral tematikát elunva végre lábujjhegyre ágaskodva leskelődhetnek anélkül, hogy a környék kukkolóiként magukat is pletykák céltábláivá tennék. A normálisabbja döbbenten konstatálta, hogy nem kell többé a nyuszilapos pinavillogtatás, már néhány dugós, nyalós, hason szétkenős sztori is kitermeli a celebséghez valót. Szomorú tény, de immár cáfolhatatlan, hogy messzebb jutsz pénzben és ismertségben az intimitásod kiárusításával, mint egy rakás magyar bajnoki címmel. A legnyomasztóbb azonban Szepesinek a bulvárfogyasztó nőstények sokasága által előadott hisztérikus agyba-főbe kurvázása, ami pusztán azért járt ki neki, mert tökéletesen megtestesíti a rémálmukat: azt a náluk fiatalabb és vonzóbb nőt, akivel a pasijuk alkalomadtán félrebaszik.
Csakhogy a számtalan förtelmes társadalmi vonatkozás mellett, az egész úgynevezett botránykönyv mélyén ott rejlik egy borzalmas emberi sors. Szepesi Nikolett nem egy démon, aki megrészegíti a férfiakat, aztán alattomosan a farkukra csúszik, nem egy szexistennő, akinek a lábai között orgazmuspetárdák durrannak, mindössze egy hétköznapi prosti, akit számtalan férfi megkúrt, csak ő a fizetségét nem direktbe kérte el, hanem most hívja le a számláról egy tételben. A prostituált mögött azonban fölsejlik egy szerencsétlen nő képe, aki a túlhajszolt szexualitásban próbálta megélni azt az intimitást és elismerést amelyre mindannyian vágyunk. A modern pszichológiának köszönhetően tudjuk, hogy ez a fajta szexualitás bizonyos lelki traumára vezethető vissza. Ennek ismeretében vajon mennyire etikus egy ilyen sérült emberhez úgy viszonyulni, hogy vagy megbasszuk vagy vásári látványossággá gyalázzuk, még ha ehhez élvezettel asszisztál is az öntudatlan nyomorult?