A héten eldőlhet, hogy az év vicce-e a Sólyom

2013. augusztus 14. 11:41

A magyar gazdaságnak mindenképpen jót tenne, ha a Sólyomnak köszönhetően fellendülne például a konferenciaturizmus.

2013. augusztus 14. 11:41
Vég Márton
Világgazdaság Online

„Még sok helyen elvérezhet a Sólyom, hivatali packázással késleltethető vagy megtagadható az engedély; még sincs elég tőkéje az arab befektetőknek; vagy nem sikerül megtölteni a gépeket. Ha végül az év vicce lesz ez a történet, akkor sem lehet majd őszintén nevetni. A magyar gazdaságnak mindenképpen jót tenne, ha a Sólyomnak köszönhetően fellendülne például a konferenciaturizmus és az egykori Malév-dolgozóknak is jót tenne, ha újra lenne állásuk. Nem fognak nevetni, ha újra hiába reménykedtek. Ha viszont az év üzlete lesz, akkor jár majd a gratuláció, és én hinni kezdek a csodákban. Mert sokan, sokfelé keresték a tőkeerős befektetőt, és másnak nem sikerült megtalálni.

Sólyom emblémás gépet biztosan látni fogunk. Érdemes lesz kimenni a reptérre lefényképezni, mert még sokat érhet. Vagy így, vagy úgy.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 11 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
miloka
2013. augusztus 14. 14:07
Marcikám! neked egy bajod van úgy látom. Ezek a fránya arab befektetők nem avattak be a kulisszatitkokba, és ezért most szurkolsz, hogy a Sólyom megbukjon. Ráadásul még a kormányt sem tudod szapulni, hogy górja a pénzt a Sólyomba. Csak egy böffenésre tellett: " Szintén gyanús az állam részéről tapasztalható mély hallgatás. Normális körülmények között, a kormány illetékes tagjainak naponta tízszer kellene fényképezkedniük egy olyan magyar légitársaság vezetőivel, amelyik az elkövetkező 4 évben közvetlenül 5 ezer magyar honfitársunknak kínálna munkát, illetve beszállítókon keresztül további 20 ezer embernek biztosítana megélhetést. Ehelyett Orbán Viktor csak annyit mond, hogy a magyar állam korábban évente mintegy 40 milliárd forintot költött a Malév fenntartására, és most nem látja annak a lehetőségét, hogy az EU döntése után költségvetési támogatást tudjanak nyújtani bármilyen légitársaságnak. A fejlesztési tárca is csak annyit présel ki magából, hogy egy Budapest központú, versenyképes nemzeti hálózati légitársaság megjelenése kedvezően hatna a hazai légiközlekedési iparág lehetőségeire és a magyar nemzetgazdaságra."
bigyomail
2013. augusztus 14. 13:54
A konferenciaturizmusnak tök mindegy, hogy milyen géppel jönnek a résztvevők, márpedig a Malév megszűnésével a légi közlekedés nem szűnt meg. A felsorolt veszélyek jogosak, csakhogy a legnagyobbat kifelejtette a szerző: a Sólyom prémium kategóriában indul olyan gépekkel, amiket még egy fapados társaság sem használna, mert túl öreg (holott üzletember nem múzeumban, hanem modern gépen akar repülni), másrészt meg túl drága a fenntartása, üzemeltetése(márpedig piacra betörni olyan bekerülési költséggel, ami a jól bejáratott, stabil piaccal rendelkező versenytársaknál nagyobb, nem túl ésszerű)
Kohn Zervatív
2013. augusztus 14. 13:30
Én várakozásal teli csodálattal várom a millónyi kínait, és a grarandiózus terveket, és azok végrehajtását, főleg a prémiumkategóriában. Sol sikert.
kamasuka
2013. augusztus 14. 13:25
Drukkoltok, mi?
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!