Szlogen: néhány frappáns szó a sikerért

2013. augusztus 24. 13:20

Mindenképpen fordítsunk időt a helyes szlogen kialakítására, hiszen ez is fontos kulcsa induló vállalkozásunk jövőbeni sikereinek.

2013. augusztus 24. 13:20
Csökönyi Regina
Social.Net.Works

„Érdemes lehet szlogenünk tervezésekor valamilyen humort is csenni a dolgokba; bár itt óvatosnak kell lennünk, olyan tréfát kell alkalmaznunk, mely minden korosztály számára érthető és elfogadható. Egy ellenpélda erre az Erika porszívó jelmondata: »Ne verje ki, ne rázza ki, Erikával szívassa ki!«. Az obszcén mögöttes tartalom a fiatal felnőttek számára mulatságos lehet, ám más életkorú és felfogású lehetséges jövőbeni fogyasztók szemöldökfelhúzással és kritikával jellemzik az ilyesmit.

Mindenképpen fordítsunk időt a helyes szlogen kialakítására, hiszen ez is fontos kulcsa induló vállalkozásunk jövőbeni sikereinek. Egy képet ad a cégről. Önbizalmat sugallhat, érdeklődést válthat ki. Változtatni is lehet egy jelenlegi, már meglévő mottón, hogyha az nem váltotta be a várt hatásokat, érdemes az új kreáció megalkotásakor a munkatársakat mind bevonni egy izgalmas brainstormingba, hiszen minél több ember kiáltja be az ötleteit, annál izgalmasabb és színesebb megoldások születhetnek.”

Amerika választ! Kövesse élőben november 5-én a Mandiner Facebook-oldalán vagy YouTube-csatornáján!
az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!