Nemzeti konzultáció: arról lehet dönteni, hogyan tovább a magyar gazdaságban
A Fidesz mindenkit arra kér, hogy töltse ki a nemzeti konzultációt.
Mindenképpen fordítsunk időt a helyes szlogen kialakítására, hiszen ez is fontos kulcsa induló vállalkozásunk jövőbeni sikereinek.
„Érdemes lehet szlogenünk tervezésekor valamilyen humort is csenni a dolgokba; bár itt óvatosnak kell lennünk, olyan tréfát kell alkalmaznunk, mely minden korosztály számára érthető és elfogadható. Egy ellenpélda erre az Erika porszívó jelmondata: »Ne verje ki, ne rázza ki, Erikával szívassa ki!«. Az obszcén mögöttes tartalom a fiatal felnőttek számára mulatságos lehet, ám más életkorú és felfogású lehetséges jövőbeni fogyasztók szemöldökfelhúzással és kritikával jellemzik az ilyesmit.
Mindenképpen fordítsunk időt a helyes szlogen kialakítására, hiszen ez is fontos kulcsa induló vállalkozásunk jövőbeni sikereinek. Egy képet ad a cégről. Önbizalmat sugallhat, érdeklődést válthat ki. Változtatni is lehet egy jelenlegi, már meglévő mottón, hogyha az nem váltotta be a várt hatásokat, érdemes az új kreáció megalkotásakor a munkatársakat mind bevonni egy izgalmas brainstormingba, hiszen minél több ember kiáltja be az ötleteit, annál izgalmasabb és színesebb megoldások születhetnek.”