Hoppá: van, amiben pártszimpátiától függetlenül is egyetért az „internet népe”

A XXI. Század Intézet októberi felmérésből kiderült, hogy a magyar közösségi média felhasználók számára fontos az emberi méltóság védelme és nem szeretik az álhíreket.

Ha szeretnének még több pénzt Lázár János és szövetségese zsebébe tömni, akkor keressék a Pannónia/P20, az Enter, a Dover és a Silver cigarettákat.
„A Continental saját honlapjáról nem derül ki, mit is gyártanak, ezért itt tudatjuk segíteni akaró olvasóinkkal, hogy ha szeretnének még több pénzt Lázár János és szövetségese zsebébe tömni, akkor keressék a Pannónia/P20, az Enter, a Dover és a Silver cigarettákat, valamint a legnemzetibbet, a Hungáriát. Hazánkban ezek eddig nem voltak elterjedtek, ahogy a Festival sodródohány sem. Ezen a szégyenteljes állapoton segíthetünk, ha trafiklátogatásaink alkalmával szem előtt tartjuk, hogy nemcsak a polgármester rokonságának tartozunk köszönettel, hanem Lázár Jánosnak és a Continental Dohánygyárnak is.
Szarnak persze mind szar, de hát a trafiktörvény is az, úgyhogy pont passzolnak hozzá.”