„Hogyan kötöttél ki a Magyar Jeti Zrt. élén?
A koncepció és a tervezés szintjén baráti segítőként régóta részt vettem a projektben: Uj Péterrel együtt töprengtünk azon, hogy milyen módon lehetne valami újat, izgalmasat hozni a magyar digitális médiába. Amikor a tervek realitássá válhattak, természetes volt, hogy én is jövök, és a projekt gyorsan magába szippantotta a mai csapat minden tagját.
Mi volt a kezdeti munkamegosztás Uj Péter és közted?
Nem tudok meglepő fordulatot megosztani: Péter nyilván újságírói, szerkesztői tudását, különleges karakterét hozta, én pedig az üzleti, menedzsment funkciókat igyekszem hozzá tenni. Emellé mindketten hoztuk az elköteleződést és a saját személyes tapasztalatunkat, kapcsolatainkat. (…)
Bő két hónapja indult a 444.hu. Hogyan értékeled a startot?
Kicsit fejbe vagyok verve általa, messze meghaladta a várakozásaimat, elsősorban a közönség reakcióját tekintve. Sokkal erősebben sikerült berobbannunk a köztudatba, mint amire előzetesen számítottunk. Ez nagyon jó hír és erős biztatás. Más tekintetben viszont lassabban indultunk a tervezettnél: egy elnyúló értékesítési tender folytán nem az indulástól, hanem csak júliustól lett megfelelő értékesítő partnerünk az Adaptive képében. Mostanra intenzíven dolgozunk együtt, végre tehát az első körös revenue stream, a reklámbevétel beindult.
Úgy tudom, hogy a megállapodás előtt előrehaladott tárgyalásokat folytattatok az Origóval...
Tárgyaltunk az Origóval és a Sanomával is, mindkettő elég izgalmas volt, noha nem minden mozzanat volt kellemes. A végeredménnyel nagyon elégedettek vagyunk: egy náluk rugalmasabb, minden értelemben független partner mellett döntöttünk, akinek viszont médiapiaci elismertsége és szaktudása kimagasló. Ráadásul én személyesen jól ismertem az Adaptive csapatát, dolgoztunk már együtt, így adott volt a kölcsönös szakmai hitel és a jó kapcsolat is.”