Kicsit fejbe vagyok verve általa, messze meghaladta a várakozásaimat, elsősorban a közönség reakcióját tekintve. Sokkal erősebben sikerült berobbannunk a köztudatba, mint amire előzetesen számítottunk. Ez nagyon jó hír és erős biztatás. Más tekintetben viszont lassabban indultunk a tervezettnél: egy elnyúló értékesítési tender folytán nem az indulástól, hanem csak júliustól lett megfelelő értékesítő partnerünk az Adaptive képében. Mostanra intenzíven dolgozunk együtt, végre tehát az első körös revenue stream, a reklámbevétel beindult.
Úgy tudom, hogy a megállapodás előtt előrehaladott tárgyalásokat folytattatok az Origóval...
Tárgyaltunk az Origóval és a Sanomával is, mindkettő elég izgalmas volt, noha nem minden mozzanat volt kellemes. A végeredménnyel nagyon elégedettek vagyunk: egy náluk rugalmasabb, minden értelemben független partner mellett döntöttünk, akinek viszont médiapiaci elismertsége és szaktudása kimagasló. Ráadásul én személyesen jól ismertem az Adaptive csapatát, dolgoztunk már együtt, így adott volt a kölcsönös szakmai hitel és a jó kapcsolat is.”