Budapestnek újra választania kell: egymilliárd forint és a 20 milliós barátkozópad sorsa a tét
Már a Fővárosi Önkormányzat új ciklusának első közgyűlésén is szóba került a közösségi költségvetés sikertelensége.
Olyan mértéket öltött a bringasávozásuk, meg bicikliúton motorozás, hogy már megszólnak, és rám dudálnak hátulról motorról, amiért a bringasávban megállok a pirosnál.
„Nagyon rászoktak mostanában a motorosok a biciklis infrastruktúrára. :( Eleinte nem is volt ezzel bajom, végül is elférnek, jó esetben nem tartanak fel, de már olyan mértéket öltött a bringasávozásuk, meg bicikliúton motorozás (pl. Északi összekötő), hogy már megszólnak, és rám dudálnak hátulról motorról, amiért a bringasávban megállok a pirosnál, mert Ő ott nem fér el, és nem tud beállni tőlem az »autós« forgalmi sáv elé.
Értem én, hogy nem férnek el az autóktól, de akkor üljenek át keskenyebb járműre, vagy menjenek másik útvonalon. A válasz persze az, hogy ne dumáljak, én is megyek mindenhol, ahol csak tudok. Iiigen ez igaz, csak én nem füstölök leharcolt kétütemű fűnyírómotorral a másik orra alá. És nem kérem az autóst, ha nem férek el tőle a lámpánál, hogy »figyi, húzódj már előrébb, mert nem férek el tőled«, hanem ott maradok mögötte nyugiban.”