Menni vagy maradni?

2013. május 30. 10:30

Előre megmondom, a magyar média piacvezetője, az RTL Group még 20 százalékos reklámsarc mellett se távozik majd.

2013. május 30. 10:30
Aczél Endre
Galamus

Mifelénk sokan gondolják úgy, hogy az Orbán-rezsim sarcpolitikájának áldozatai – bankok, kereskedelmi láncok, energiaszolgáltatók – egy szép nap ráunnak az itteni vircsaftra, és bezárják a boltot. Szó mi szó, fejőstehénre még nem varrtak olyan gúnyát, amelyik jól mutatna rajta.

Volt fenyegetőzés jócskán, de semmi se történt. Előre megmondom, a magyar média piacvezetője, az RTL Group még 20 százalékos reklámsarc mellett se távozik majd. Ha Orbán ugyanazt gondolja, mint én, jól gondolja. (...)

A nálunk tevékenykedő szolgáltató multik egyvalamit tudnak a jövőről: Orbán nem tart(hat) örökké. A piacvesztéstől jobban irtóznak, mint tőle. Ha az az ára, be- (nem ki!) talicskáznak még egy csomó pénzt, a miniszterelnökkel pedig meglesznek még egy darabig, kivárják, amíg eltűnik.

P.s. Az utóda meg majd meghívja őket egy kávéra. Kezdetnek.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 82 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
ördöngös pepecselés
2014. június 23. 15:32
"Orbán nem tart(hat) örökké" van egy rossz hírem: az acél sem
geraz51
2013. augusztus 05. 21:23
Menni vagy nem menni teszi fel a kérdést a nagy Aczél ACSÁDI Bandi.Adjátok oda az egészet a Győzikének meg a Bajor Iminek majd ők megoldják az anyagi gondokat.
antioxi
2013. június 28. 23:08
Menni kéne, menni kéne, menni kéne Bandi (LGT)
Bábeli békák
2013. június 05. 09:41
A reklámipar az egyik olyan lufi, amelyiknek léteznie sem kéne, különösen nem ilyen mennyiségben és formában. Mindenki jobban járt volna reklám nélkül: most nem nyögnék az emberek a nyolcvanféle hitelt.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!