„A normális melegek Trumpra szavaznak” – áll a bál J. D. Vance kijelentése miatt
A közösségi médiában megindult a találgatás, hogy ki számít bele a „normális meleg pasi” kategóriába.
Mostanra tudatosodott, hogy eredeti tartalom nélkül nemcsak a média, hanem a marketing sem működhet.
„2011. októberében indult be a tartalomrakéta következő fokozata: A LinkedIn 150 vezető gondolkódót gyűjtött be és tett ki a kirakatba. A listán nem kisebb nevek szerepelnek, mint Barack Obama, David Cameron, vagy Richard Branson, de ott van természetesen Guy Kawasaki (üzleti megmondóember), Tim O'Reilly (a Web 2.0. »kitalálója«), vagy Charlene Li (az online tanácsadó, akire mindenki nagyon odafigyel). Nyilván jól mutat, hogy ezek az emberek mind fenn vannak a LinkedInen, lehet őket követni, a státuszfrissítéseiket olvasni, ami viszont ennél is többet jelent a LinkedIn számára: a véleményvezérek többsége exkluzív anyagokat is gyárt a LinkedInnek! (Erősen emlékeztet engem ez a véleményvezér-gyűjtemény a Guardian évek óta működő Comment is free szekciójára, de nagyon más hangsúlyt ad neki az eltérő környezet.)
Visszakanyarodás a »régi média« felé? Én inkább úgy fogalmaznék, hogy a LinkedIn idejében felismerte, melyek a hagyományos médiának azok az elemei, amiket érdemes megtartani. Közben persze az új irányok keresése nem zárult le. A C|NET egy friss cikke szerint a LinkedIin a vállalati belső közösségi hálózatok fele kíván nyitni. A nagy jövendőmondó cégek óriási lehetőségeket látnak ezen a piacon, de ezekből a lehetőségekből eddig nem sokat sikerült kihasználni.”