Nemzeti konzultáció: arról lehet dönteni, hogyan tovább a magyar gazdaságban
A Fidesz mindenkit arra kér, hogy töltse ki a nemzeti konzultációt.
Egyesek már évek óta mondogatják, hogy „ma már minden cég médiacég”, de a Coca-Cola vállalati webhelyét (illetve amit helyette készített) nézve ezt most a gyakorlatban is láthatjuk.
„Természetesen a a Coca-Cola Journey nem valamelyik üzleti-, vagy életmód-magazinnal akar konkurálni. A cégről, a termékekről szól, de ezt nem tolja erőszakosan a közönség pofájába. Ismerős elgondolás? Hát persze, hiszen a tartalommarketing egy újabb, kitűnően működő példája ez. A Coca-Cola (itt) nem direkt üzenetekkel akar bombázni minket (amik a legtöbbünkről azonnal le is pattannának), hanem mondanivalóját sztorikba, videókba, blogokba csomagolja be. Így az egész fogyaszthatóbb, kevésbé akad meg a torkunkon.
Üzlet, egészség, sport, cég- és márkatörténet, innováció... mi kellhet még? (Hát persze, közösségi média is van minden mennyiségben. Saját blogok + minden lehetséges ponton kapcsolódás a legismertebb hálózatokhoz. Ezekből az elemekből áll össze a Coca-Cola Journey. Ezt így leírni néhány másodperc. A kiadványt összerakni viszont több, mint egy évbe tellett.
Egyesek már évek óta mondogatják, hogy »ma már minden cég médiacég«, de a Coca-Cola vállalati webhelyét (illetve amit helyette készített) nézve ezt most a gyakorlatban is láthatjuk. A Coca-Cola Journey most különlegesség, hosszú cikkben foglalkozott vele még a New York Times is. Kérdés azonban, hogy követhető-e ez a modell. Hány cégnek lesz rá pénze, energiája, hogy egy ilyen szintű céges magazint előállítson, frissítsen, fenntartson? A Coca-Cola Company régi céges weboldalainak havi 1,2 millió látogatója volt. Közülük nyilván sokan lelkesen fogadják majd a »magazinosított« oldalakat is. Járható út-e a tartalommarketing azoknak, akik nem rendelkeznek ekkora ismertséggel, óriási marketing-költségvetéssel? Fogják az emberek nézegetni a századik vállalati magazint is?”