A képet abszolút lehet árnyalni. A médiatípusoknál különböző típusú visszaesés prognosztizálható, de akad olyan is, amelynél kisebb növekedés is várható. Online területen idén is, jövőre is növekedés látható. Az MPG Havas Worldwide-dal közös leányvállalata a Havas Digital, amely - a bevételeikből most már jól látható - kifejezetten sikeres évet zár.
A televíziós piac sem szenved akkora veszteségeket, mint a rádió- vagy a sajtópiac. Az utóbbi kettőnél azt látom, hogy a következő 2-3 évben komoly gondokkal küzdenek majd, különböző okokból. A sajtó elsősorban az online miatt szenved, ez tudható. A rádió összetettebb kérdés: ezen a piacon annyi minden történt idén, hogy az komoly hatással volt a bevételeikre. Voltak rádió-megszűnések, új rádiók jöttek, a méréssel komoly gondok vannak. Emellett - ahogy a konferenciátokon is volt róla szó - a rádiós szpotok minősége is romlik, ami elveszi a hirdetők kedvét.”