Hoppá: van, amiben pártszimpátiától függetlenül is egyetért az „internet népe”

A XXI. Század Intézet októberi felmérésből kiderült, hogy a magyar közösségi média felhasználók számára fontos az emberi méltóság védelme és nem szeretik az álhíreket.

A legtöbb piaci szereplőt a technológiai változások érdeklik, a kezünkbe kerülő eszközökkel vagyunk mostanában leginkább elfoglalva.
„A legtöbb piaci szerplőt a technológiai változások érdeklik, a kezünkbe kerülő eszközökkel vagyunk mostanában leginkább elfoglalva, és kicsit háttérbe szorult, hogy miként lehet átütő sikert elérni szolgáltatásokkal.
Mégis nagyon nagy fejlemények az integrált szolgáltatások terén érkeznek mostanában, most jött ki az Amazon Prime, ahol a 8 dollárért havona - 1440 Ft kb - az előfizető megkap 2 napos szállítást, több ezer filmet és minden hónapra egy ingyen könyvet - ami a mai világban általában bőven elég tapasztalatom szerint -. http://www.amazon.com/gp/prime
Nemrég került ki a webre egy kép arról, hogy az Apple mennyire elhúzott a tartalomterjesztési üzletben az utóbbi években, a legtöbb országban már benne vannak a tartalom alapú üzletben. A Microsoft is erre fókuszál erőteljesen a következő időszakban.”