A Peugeot alkonya

2012. október 11. 19:15

A Peugeot is átengedte marketingkommunikációját nagyotmondó, menő senkiknek. Gyorsan el is felejtették az esőerdő-védelmi programot.

2012. október 11. 19:15
No emisszió

„Sajnálatos és tanulságos, ahogy a szemünk előtt megy - vagy inkább teszik - tönkre az európai ipartörténet egyik nagyszerű, ráadásul több mint három évszázados múltra visszatekintő családi vállalatát, a Peugeot-t. Sajnálatos, mert a Peugeot mindig az innováció és az európai hagyományok megtestesítője volt, Mmndegy, hogy éppen vízimalmokat, szoknyaabroncsokat, kávédarálókat, bicikliket, robogókat vagy éppen autókat gyártott.(...)

 

Miközben Ön ezt olvassa, valaki máshol már kattintott erre:

Ennél erősebb forrásból még nem hallottuk: lebuktatták Török Gábort, ezért a pozícióért küzd (Videó)

Ennél erősebb forrásból még nem hallottuk: lebuktatták Török Gábort, ezért a pozícióért küzd (Videó)
Tovább a cikkhezchevron

A Peugeot is átengedte marketingkommunikációját nagyotmondó, menő senkiknek. Gyorsan el is felejtették az esőerdő-védelmi programot és az összes kedves-szimpatikus zöld kezdeményezést. Helyette összecsődítették sokszázezer euróért ingyenélő újságírók százait Le Mansba, és megmutatták, milyen az, amikor francia földön szarrá veri a Peugeot-t az Audi...(....)

Talán a Peugeot családnak is érdemes lenne latba vetnie a PSA igazgatótanácsában még megmaradt befolyását: kreatív mérnökök, jó ízlésű dizájnerek és egy, a fenntartható jövőért felelősséget érző cégvezető még visszakormányozhatná a legismertebb francia márkát a sikeresebb és sokkal szimpatikusabb zöld útra.”

 

 

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!