„Sajnálatos és tanulságos, ahogy a szemünk előtt megy - vagy inkább teszik - tönkre az európai ipartörténet egyik nagyszerű, ráadásul több mint három évszázados múltra visszatekintő családi vállalatát, a Peugeot-t. Sajnálatos, mert a Peugeot mindig az innováció és az európai hagyományok megtestesítője volt, Mmndegy, hogy éppen vízimalmokat, szoknyaabroncsokat, kávédarálókat, bicikliket, robogókat vagy éppen autókat gyártott.(...)
A Peugeot is átengedte marketingkommunikációját nagyotmondó, menő senkiknek. Gyorsan el is felejtették az esőerdő-védelmi programot és az összes kedves-szimpatikus zöld kezdeményezést. Helyette összecsődítették sokszázezer euróért ingyenélő újságírók százait Le Mansba, és megmutatták, milyen az, amikor francia földön szarrá veri a Peugeot-t az Audi...(....)
Talán a Peugeot családnak is érdemes lenne latba vetnie a PSA igazgatótanácsában még megmaradt befolyását: kreatív mérnökök, jó ízlésű dizájnerek és egy, a fenntartható jövőért felelősséget érző cégvezető még visszakormányozhatná a legismertebb francia márkát a sikeresebb és sokkal szimpatikusabb zöld útra.”