Mérni jó!

2012. október 02. 09:40

Persze egy kicsi piacon egy ilyen eszköz szükségszerűen kevesebbet tud, mint a nagy versenytársak. Kivéve, ha van mögötte tőke és tudás.

2012. október 02. 09:40
Berényi Konrád
Onlinemarketing blog

„A közösségi médiában történő marketinges munkát is mérni kell. Mindenféle okos és ügyes mérőszámok és módszerek vannak arra, hogy nyomon tudjuk követni az eseményeket. Ezek egyike az általam is ismert (és néha használt) Brandmonitor, aminek ugye különlegessége a hazai fejlesztés - ismeri a nyelvünket és a felhasználói szokásainkat.

Persze egy kicsi piacon egy ilyen eszköz szükségszerűen kevesebbet tud, mint a nagy versenytársak. Kivéve, ha van mögötte tőke és tudás. A tudás már eddig is látszott, aki használta a szoftvert, meg fog tudni ebben erősíteni. De pénz azért kell, főleg, ha valaki más piacokra is kacsintgat, a hazain kívül.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!