2004-ben csatlakoztunk az EU-hoz, hosszú és bonyolult folyamat volt

És most ezt az ukránokkal néhány pillanat alatt akarják megtenni. Ez nem korrekt! Ez nem így megy!

Persze egy kicsi piacon egy ilyen eszköz szükségszerűen kevesebbet tud, mint a nagy versenytársak. Kivéve, ha van mögötte tőke és tudás.
„A közösségi médiában történő marketinges munkát is mérni kell. Mindenféle okos és ügyes mérőszámok és módszerek vannak arra, hogy nyomon tudjuk követni az eseményeket. Ezek egyike az általam is ismert (és néha használt) Brandmonitor, aminek ugye különlegessége a hazai fejlesztés - ismeri a nyelvünket és a felhasználói szokásainkat.
Persze egy kicsi piacon egy ilyen eszköz szükségszerűen kevesebbet tud, mint a nagy versenytársak. Kivéve, ha van mögötte tőke és tudás. A tudás már eddig is látszott, aki használta a szoftvert, meg fog tudni ebben erősíteni. De pénz azért kell, főleg, ha valaki más piacokra is kacsintgat, a hazain kívül.”