Mákos pörkölt

2012. október 05. 08:43

El tudok ilyet képzelni, de szerintem ez olyan lesz, mint amikor a főzés közben véletlenül lapozunk a szakácskönyvben.

2012. október 05. 08:43
Berényi Konrád
Onlinemarketing blog

„Mi a problémám? A rajongói bázis növelése egyfajta feladat. A cél az, hogy sokan lájkolják az oldalt, vagyis az alklamzásnak elég érdekesnek kell lennie ehhez. Ez a cél elérhető, és megvalósítható. Kell egy jó alkalmazás, amelynek vagy van valami érzelmi hatása (vicces, ügyes, aranyos), vagy ad valami nyereményt. Vagyis kell egy ötlet, és fognak jönni a lájkok. Fontos a virulencia, vagyis az alkalmazásnak vissza kell írnia a játékos falára - olyan üzenetet, ami játékra buzdít, vagyis az alkalmazást mutatja be. Ha a cél a sok lájk, akkor ezt az irányt kell tartani.

Ha a cél a brandépítés, akkor minél több felületen és minél többször meg kell mutatni a brandet a célcsoportnak. Az alkalmazás a Facebookon egy ügyes kiegészítő eszköz lehet, a márka élményt növelheti, egy jó programmal a márkával együtt töltött időt lehet növelni. Vagyis meg kell fognunk előbb az embert, aztán elvenni egy kicsit az idejéből, hogy velünk foglalkozzon. Nem szükségszerűen interakciót várunk el, hiszen a cél a brand erősítése, ami figyelmet igényel. 

Végül eladásösztönzés. Ez ugye azt jelenti, hogy növeljük a forgalmunkat. Nem a márkáról beszélünk, hanem a termékről. Nem az eltöltött időt akarjuk növelni, hanem igényt teremtünk, hogy kelljen neki. Más az üzenet, hiszen más a cél. Megjegyzem, fogalmam sincs, milyen módon fogja ezt egy Facebook alkalmazás elérni, hacsak nincs benne egy megrendelés gomb. Véleményem szerint nem erre való ez az eszköz.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!