Ezt hallania kell: Trump győzelme miatt tomboló liberálisok kifakadásaiból készült metálszám (VIDEÓ)
A rögtönzött dal hamar népszerűvé vált.
Első ránézésre úgy tűnik, ez már a vég. Hamarosan eltűnik tehát a föld színéről a nyomtatott sajtó
„Napi megdöbbentő adat és grafikon: az amerikai nyomtatott sajtó hirdetési bevételei reál értelemben, azaz inflációval korrigálva idén az 1950-es évek szintjére zuhantak vissza, amin az online bevételek csak hajszálnyit tudtak segíteni. Első ránézésre úgy tűnik, ez már a vég. Hamarosan eltűnik tehát a föld színéről a nyomtatott sajtó? (...)
Könnyű rögtön az iparág azonnali halálát kiáltani a grafikon alapján, hiszen 60 év növekedése vált kámforrá pár év alatt, sokan meg is teszik lelkesen. Mielőtt azonban beállunk a sorba, ne feledjük el, hogy egyfelől ezek csak a hirdetési bevételek (a modell legfontosabb pillére persze), másfelől pedig még mindig egy 20 milliárd dolláros piacról beszélünk Amerikában. Azon még eléldegélhet néhány cég egy darabig, de hogy az összes nem, az is biztos, és aki megmarad, annak is alkalmazkodnia kell. (...)
Mindezekkel együtt is korai talán a teljes szektor eltűnéséről beszélni, de az tény, hogy egy üzleti modell a szemünk előtt száll a sírba. Nem véletlen, hogy egy nagy csapat dinoszaurusz próbál egyszerre beférkőzni egy szűk kis kapun abba az online világba, ahol egyébként az ott kifejlődött mamutok is kétségbeesetten tekintgetnek körbe új bevételekért, mert az online hirdetési piac ugyanígy vergődik.
Új bevételek és modellek szerencsére akadnak, ezt már sokan megénekelték előttem, például itt a Dotkomon is nem olyan régen a témában igen jártas vendégszerző. Érdemes a fenti grafikon tükrében újraolvasni azt az írást.”