Brutális pénzdíj, új versenyszám, innováció a köbön – visszatérnek a világsztárok Magyarországra
Világszenzáció készülődik a magyar fővárosban.
Ha emelt fővel akar távozni, akkor lesz dolga, mert legalább olyan állapotban kellene átadnia Budapestet az utódjának, ahogy ő átvette 2010-ben. Interjú.
„- Ha már 4-es metró: az Alstom-ügyet viszont sikerült rendezni.
- Valóban, ez siker lehetne, de ne feledjük, hogy a problémát is Tarlós okozta, karöltve Vitézy Dáviddal, aki ezután a budapesti közösségi közlekedés élére is került. Annak idején ők fúrták a 4-es metrót, csak nem az alagutat, hanem a projektet. Talán idetartozik az is, hogy a Budapesti Közlekedési központra sok milliárdot költöttek, a közlekedés pedig csak romlott. A pénzzel viszont nem tudnak elszámolni. Ezt nevezem én sikeres projektmenedzselésnek. Tarlós István megbukott.
- Azért van még két éve.
- Félidőben úgy lehet értékelni a teljesítményét, hogy megbukott, mint városvezető. Ha emelt fővel akar távozni, akkor lesz dolga, mert legalább olyan állapotban kellene átadnia Budapestet az utódjának, ahogy ő átvette 2010-ben.
- Csak történik ez-az.
- A Pintér Sándorral együtt tett ígéretek ellenére nem javult a közbiztonság. Az Új Színház ügye megmutatta Tarlós morális hozzáállását - csak azért nem állhatott színpadra a gyűlölet, mert a hazai és nemzetközi nyomás konfliktuskerülésre kényszerítette. Látványintézkedés persze van bőven, például több útburkolat-felújítás is. Nem annyi, mint régebben, csak egyszerre történnek, és így látványos. De ha felvetődik egy probléma, akkor azonnal szabályozni kezd. Nemrég a rakpartot akarta lezáratni, mert túl nagy a forgalma. Ez pedig, mármint a problémamegoldás szabályokra cserélése régi időket idéz, és nem szép időket.”