Autóval ütközött a vonat, tetemes késésre lehet számítani az egyik fő vasútvonalon

Az érintett járatok szombaton helyjegy nélkül is igénybe vehetőek.

Ha emelt fővel akar távozni, akkor lesz dolga, mert legalább olyan állapotban kellene átadnia Budapestet az utódjának, ahogy ő átvette 2010-ben. Interjú.
„- Ha már 4-es metró: az Alstom-ügyet viszont sikerült rendezni.
- Valóban, ez siker lehetne, de ne feledjük, hogy a problémát is Tarlós okozta, karöltve Vitézy Dáviddal, aki ezután a budapesti közösségi közlekedés élére is került. Annak idején ők fúrták a 4-es metrót, csak nem az alagutat, hanem a projektet. Talán idetartozik az is, hogy a Budapesti Közlekedési központra sok milliárdot költöttek, a közlekedés pedig csak romlott. A pénzzel viszont nem tudnak elszámolni. Ezt nevezem én sikeres projektmenedzselésnek. Tarlós István megbukott.
- Azért van még két éve.
- Félidőben úgy lehet értékelni a teljesítményét, hogy megbukott, mint városvezető. Ha emelt fővel akar távozni, akkor lesz dolga, mert legalább olyan állapotban kellene átadnia Budapestet az utódjának, ahogy ő átvette 2010-ben.
- Csak történik ez-az.
- A Pintér Sándorral együtt tett ígéretek ellenére nem javult a közbiztonság. Az Új Színház ügye megmutatta Tarlós morális hozzáállását - csak azért nem állhatott színpadra a gyűlölet, mert a hazai és nemzetközi nyomás konfliktuskerülésre kényszerítette. Látványintézkedés persze van bőven, például több útburkolat-felújítás is. Nem annyi, mint régebben, csak egyszerre történnek, és így látványos. De ha felvetődik egy probléma, akkor azonnal szabályozni kezd. Nemrég a rakpartot akarta lezáratni, mert túl nagy a forgalma. Ez pedig, mármint a problémamegoldás szabályokra cserélése régi időket idéz, és nem szép időket.”