LDR

2012. szeptember 24. 14:47

A kortárs poppiaci márkaépítés kiváló példája Lana Del Rey, de a termék életgörbéjének alakulása kétséges.

2012. szeptember 24. 14:47
Csillag Zoltán
Médiapiac

„Először a luxuspiac figyelt fel a jelenségre. A Mulberrynél hagyománya van a különböző sztárok inspirálta táskák piacra dobásának, és ennek keretében idén megszületett a LDR modelljük is. Nem sokat kellett várni a fast fashion felzárkózására sem. A H&M-nél sokéves hagyománya van már a neves divattervezőkkel, luxus-divatházakkal (Missoni, Versace…), vagy akár hírességekkel (pl. Madonna) való együttműködésnek egy-egy kollekció erejéig, ám ezúttal csak »inspirálódtak«, és Lana stílusában (annak is inkább a hatvanas éveket idéző fejezeteiben) dobtak piacra egy kollekciót. A reklámkampány is izgalmas: az óriásplakátok sok különlegességet nem hoznak (viszont markánsan jelen vannak a budapesti utcákon is, mint a márka plakátjai általában is szoktak), a televíziós reklámfilm azonban David Lynch-re hajaz, miközben egy őszinte-önkritikus fricska is belefért – a művésznő ugyanis állítólag élőben gyakorlatilag alig tud énekelni.

Gyors következő lépésként az év nője/címlaplány vonalat is behúzta. A »gengszter Nancy Sinatra«, mint önmagának adományozott »termékleírás« bármely kreatív ügynökséget lázba hozná, azonban a rosszlányságban - némi gyerekkori alkoholizmustól eltekintve - eddig nem jutott messzire; legalábbis szintén jólnevelt és jólszituált honfitársnője, Rooney Mara komolyabbat mutatott a vadság területén. Most legalább meztelenül pózol a GQ magazinban, igaz, azért komoly kitárulkozásra nem kell számítani.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!