„Amikor elkezdtem dolgozni a Facebook-kal, kipróbáltam pár lapmenedzselő szoftvert. Volt olyan, ami a rajongók lelkesedése alapján mérte a tevékenységem – összehasonlítva azt a konkurencia oldalával, mások még abban is segítettek, hogy megmondják, mikor indítsam el az új bejegyzésem, mert a korábbi már lecsúszott a követők falán, így már nem látható számukra.
Végül a próbaidő lejárata után egyik szolgáltatásra sem fizettem elő. Nem csak azért, mert nincs havi kidobni való 50-200 dollárom, de egyik program sem adott rendes választ arra, hogy mikor posztoljam ki az üzleti szempontból fontos üzeneteimet úgy, hogy az a lehető legtöbb emberhez eljusson. Mert sajnos szembesülnünk kell azzal, hogy a rossz időzítéssel csak harmad- vagy negyedannyi követőhöz jutunk el, mintha a megfelelő időben posztoltunk volna. És figyelj a kérdésfeltevésre: itt nem az érdekel engem, hogy melyik bejegyzésem érte el a legjobb visszajelzést a rajongók körében (Talking about/Engaged), hanem melyik az az időpont, amikor a legtöbb ember látta a bejegyzést! (Reach)
Azt hiszem, nem újdonság, hogy a Facebook Insights segítségével választ kaphatsz erre a kérdésre, és ha Te magad csinálod a lekérdezést, akkor az eredményekben a saját elképzeléseidnek megfelelően szűrni is tudsz majd!”