Időzítsd megfelelően Facebook-posztod!

2012. augusztus 07. 08:25

Ha Te magad csinálod a lekérdezést, akkor az eredményekben a saját elképzeléseidnek megfelelően szűrni is tudsz majd.

2012. augusztus 07. 08:25
Szatzger Ákos
Be Social

„Amikor elkezdtem dolgozni a Facebook-kal, kipróbáltam pár lapmenedzselő szoftvert. Volt olyan, ami a rajongók lelkesedése alapján mérte a tevékenységem – összehasonlítva azt a konkurencia oldalával, mások még abban is segítettek, hogy megmondják, mikor indítsam el az új bejegyzésem, mert a korábbi már lecsúszott a követők falán, így már nem látható számukra.

Végül a próbaidő lejárata után egyik szolgáltatásra sem fizettem elő. Nem csak azért, mert nincs havi kidobni való 50-200 dollárom, de egyik program sem adott rendes választ arra, hogy mikor posztoljam ki az üzleti szempontból fontos üzeneteimet úgy, hogy az a lehető legtöbb emberhez eljusson. Mert sajnos szembesülnünk kell azzal, hogy a rossz időzítéssel csak harmad- vagy negyedannyi követőhöz jutunk el, mintha a megfelelő időben posztoltunk volna. És figyelj a kérdésfeltevésre: itt nem az érdekel engem, hogy melyik bejegyzésem érte el a legjobb visszajelzést a rajongók körében (Talking about/Engaged), hanem melyik az az időpont, amikor a legtöbb ember látta a bejegyzést! (Reach)

Azt hiszem, nem újdonság, hogy a Facebook Insights segítségével választ kaphatsz erre a kérdésre, és ha Te magad csinálod a lekérdezést, akkor az eredményekben a saját elképzeléseidnek megfelelően szűrni is tudsz majd!”

Amerika választ! Kövesse élőben november 5-én a Mandiner Facebook-oldalán vagy YouTube-csatornáján!
az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 1 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
-d(-_-)b-
2012. augusztus 07. 10:38
Lemaradt, hogy: FIZETETT HIRDETÉS
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!