Kibe bújt bele az ördög?

Jeszenszky Zsolt egy hosszabb írásban megemlítette, hogy édesapja sajnos sátáni erőket szolgál.

Csodálatos helyszín, jó időzítés, egészen közel egy szép város, ami ráadásul tele van felsőoktatásban tanuló fiatalokkal – ideális körülmények.
„Csodálatos helyszín, jó időzítés, egészen közel egy szép város, ami ráadásul tele van felsőoktatásban tanuló fiatalokkal – ideális körülmények, hogy egy nagyon jó fesztivál legyen a Szegedi Ifjúsági Napok (SZIN). Szerkesztőségünk egy része szerint már csak egy kicsit érdekesebb zenei program kellene ahhoz, hogy még dobjon a fesztiválon és a helyszínben és a SZIN fesztiválmárkában rejlő lehetőségeket jobban ki tudja használni.
Mi persze csak részben a fesztiválmárka elemzése miatt mentünk, igazán a szponzorok megjelenései érdekeltek, akik idén sem találták ki a nagy újdonságot, viszont néhányuk láthatóan sikeresen szórakoztatta a hőségtől kómában lődörgő közönséget, amelynek létszáma a szervezők közlése szerint mintegy 70 ezer főt tett ki.
Ami nagy változás a tavalyi évhez képest, hogy a korábbi főszponzor Borsodit felváltotta a Heineken, amely ezen a nyáron láthatóan igyekezett összekapcsolni a márkát a vízparttal és a vízparti fesztiválokkal – lásd korábban a Heineken jelenlétét az EFOTT-on vagy épp a Balaton Soundon. Ehhez egy csinos kis plázst is kialakítottak a Tisza-part fesztiválterületre eső részén napernyőkkel, székekkel, bárral, ahogyan tették azt a két említett rendezvényen is.”