Izzó emberek és márkák a SZIN-en

2012. augusztus 28. 10:05

Csodálatos helyszín, jó időzítés, egészen közel egy szép város, ami ráadásul tele van felsőoktatásban tanuló fiatalokkal – ideális körülmények.

2012. augusztus 28. 10:05
Román Balázs, Szerényi Szabolcs, Szerényi Tamás
Kreatív

„Csodálatos helyszín, jó időzítés, egészen közel egy szép város, ami ráadásul tele van felsőoktatásban tanuló fiatalokkal – ideális körülmények, hogy egy nagyon jó fesztivál legyen a Szegedi Ifjúsági Napok (SZIN). Szerkesztőségünk egy része szerint már csak egy kicsit érdekesebb zenei program kellene ahhoz, hogy még dobjon a fesztiválon és a helyszínben és a SZIN fesztiválmárkában rejlő lehetőségeket jobban ki tudja használni.

Mi persze csak részben a fesztiválmárka elemzése miatt mentünk, igazán a szponzorok megjelenései érdekeltek, akik idén sem találták ki a nagy újdonságot, viszont néhányuk láthatóan sikeresen szórakoztatta a hőségtől kómában lődörgő közönséget, amelynek létszáma a szervezők közlése szerint mintegy 70 ezer főt tett ki.

Ami nagy változás a tavalyi évhez képest, hogy a korábbi főszponzor Borsodit felváltotta a Heineken, amely ezen a nyáron láthatóan igyekezett összekapcsolni a márkát a vízparttal és a vízparti fesztiválokkal – lásd korábban a Heineken jelenlétét az EFOTT-on vagy épp a Balaton Soundon. Ehhez egy csinos kis plázst is kialakítottak a Tisza-part fesztiválterületre eső részén napernyőkkel, székekkel, bárral, ahogyan tették azt a két említett rendezvényen is.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!