Csapra vert válság: rekordveszteséggel és befektetői kételyekkel néz szembe a világ legnagyobb sörgyártója
Világszerte csökken az eladás.
Csodálatos helyszín, jó időzítés, egészen közel egy szép város, ami ráadásul tele van felsőoktatásban tanuló fiatalokkal – ideális körülmények.
„Csodálatos helyszín, jó időzítés, egészen közel egy szép város, ami ráadásul tele van felsőoktatásban tanuló fiatalokkal – ideális körülmények, hogy egy nagyon jó fesztivál legyen a Szegedi Ifjúsági Napok (SZIN). Szerkesztőségünk egy része szerint már csak egy kicsit érdekesebb zenei program kellene ahhoz, hogy még dobjon a fesztiválon és a helyszínben és a SZIN fesztiválmárkában rejlő lehetőségeket jobban ki tudja használni.
Mi persze csak részben a fesztiválmárka elemzése miatt mentünk, igazán a szponzorok megjelenései érdekeltek, akik idén sem találták ki a nagy újdonságot, viszont néhányuk láthatóan sikeresen szórakoztatta a hőségtől kómában lődörgő közönséget, amelynek létszáma a szervezők közlése szerint mintegy 70 ezer főt tett ki.
Ami nagy változás a tavalyi évhez képest, hogy a korábbi főszponzor Borsodit felváltotta a Heineken, amely ezen a nyáron láthatóan igyekezett összekapcsolni a márkát a vízparttal és a vízparti fesztiválokkal – lásd korábban a Heineken jelenlétét az EFOTT-on vagy épp a Balaton Soundon. Ehhez egy csinos kis plázst is kialakítottak a Tisza-part fesztiválterületre eső részén napernyőkkel, székekkel, bárral, ahogyan tették azt a két említett rendezvényen is.”