Magából kikelve üvöltözött egy tiszás tüntető a közmédia riporterével (VIDEÓ)
A férfi válaszok helyett hazaárulónak titulálta Császár Attilát.
A tervező vagy zseniális szabotőr, aki így fricskázza a nyilvánvalóan alkalmatlan média vezetőséget (kormányzatot), vagy maga is alkalmatlan és rémesen anakronisztikus.
„A tervező alaposan rábámulhatott egy áramköri sémára, vagy kezelőszervek jelzéseire, mert mind arányaiban, mind jellegében ezekhez hasonlóval kísérletezik. Vékony vonalak, köröcskék, pontocskák. Jelek, nem logók! A túl egyszerű jelsorozat függetlenedik a jelzett dologtól és funkciógombokká silányítja őket. A tartalom egyedül a Bartók logotípiában menekül meg a deflorációtól, viszont két vonal közé szorulva itt sem érintetlen: összelapul, és esztétikailag még agresszívabb merényletnek esik áldozatul. A Bartók logotípia tényleg kifejezetten csúf. Megkockáztatom: irritáló.
Nem tudom, hogy végeztek-e bármilyen ellenőrző kutatást, illetve milyen módszertannal, de bizonyos vagyok benne, hogy a kapott eredményeket nem építették be a tervezési folyamatba, sőt lehetséges, hogy félreértették, rosszul interpretálták, önigazolásra használták. Ahogy azt sokan megállapították már a pszichológia története során: az emberek azt látják, amit látni szeretnének.
A tervező vagy zseniális szabotőr, aki így fricskázza a nyilvánvalóan alkalmatlan média vezetőséget (kormányzatot), vagy maga is alkalmatlan és rémesen anakronisztikus. A Felvonulási téren volt néhai Lenin szoborról és alkotójáról mindig hasonló benyomásom volt. Pontos és hiteles lenyomata egy kornak és az uralkodó ideológiának.”