Na látja!

2012. július 18. 07:44

A banner hirdetés akkor lesz hatékony, ha a banner jó. Költeni kell rá. De ha költünk rá, akkor már a figyelem megszerezhető!

2012. július 18. 07:44
Berényi Konrád
Onlinemarketing blog

„Amikor legutóbb írtam arról, hogy a látványosabb display hirdetések, a rich media megoldások, bár zavaróak, de hatékonyak, ismét felmerült kommentekben, hogy szart sem ér a display, úgyse látja senki, mert elkerüli a figyelmet, meg ráadásul mindenki kikapcsolja.

Ez utóbbit viszonylag egyszerű cáfolni, hiszen minden egyes banner megjelnést mérnek, ráadásul a hirdető az alapján értékel (és bizonyos esetekben az alapján fizet), ami ténylegesen megjelent. A kérdés tehát az: látják-e az olvasók a bannereket?

Először is egy fontos dolog: a banner hirdetés akkor lesz hatékony, ha a banner jó. Vacak kreatívval sehol nem lehet sikeres az ember, ez igaz online-ban is. Költeni kell rá. De ha költünk rá, akkor már a figyelem megszerezhető!”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 3 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Bisque Béla
2012. július 21. 12:20
"Na látja!" Az együgyű gyurcsány szakdolgozatát? Nem nagyon.
Soma
2012. július 21. 12:20
Aha! Költeni kell rá, aztán jó lesz. Oszt minek? A hirdetésnek? Valami azt súgja, hogy a net-függőkre még nagy meglepetések várnak!
imres
2012. július 19. 00:09
"... a banner hirdetés akkor lesz hatékony, ha a banner jó. Vacak kreatívval sehol nem lehet sikeres az ember, ez igaz online-ban is. Költeni kell rá. De ha költünk rá, akkor már a figyelem megszerezhető!” Hmmm. Ilyen egyszerű a megoldás? Költeni kell rá és akkor már hatékonnyá tettük hirdetésünket? Akkor már nem lehet vacak? Biztos? :)
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!