„Közben a magyar médiásnak a száradó piacon szívja a vérét egy sor cég, amelyik beáll az értékláncba kisebb-nagyobb hozzáadott értékkel vagy anélkül: ügynökség, ügynökség ügynöksége, ügynökség ügynökségének ügynöksége, a marketingigazgató maszek bt.-je, saleshouse, vámhouse, Fedák Sári, Farkas Berci, Kubászov.
Ha ebben a lánckereskedelemben megmarad a magyar médiacégnek 2100-2200 Ft/júzer/év (mint azt Doransky kalkulálja Facebook-adatok alapján), az megahalleluja. Mostanában az elköltött hirdetési pénz 30-40 százaléka (!!!) érkezik meg a médiához, de az arány egyre romlik. Könnyű kiszámolni, hogy a 2100 nettó mennyi valós költésből jönne ki.
Ez a 2100-2200 Ft/júzer/év álomárszint lenne net-netben. Indexnél/Origónál éves szinten négymilliárd körüli árbevételt jelentene, ezzel mind a kettő ellenne, mint a befőtt. De ennyi sincs meg. (Az Index azért el van, lassan egy évtizede folyamatosan nyereséges, az Origo pedig tizenkét év után idén lesz először, úgy tűnik. Hozzátesszük, mind a két nagy hírszájt ultrahatékony szervezet más mainstream médiacégekhez képest.) De ennyi pénz nem lesz meg. Két év múlva pedig biztosan nem.”