„Meggyőződésem, hogy a pálya továbbra is nyitott a nem klasszikus online média és nem algoritmus alapú bizniszek előtt. Szépen, lassan, munkájuk értéktelensége és a megrendelő oldali költségcsökkentések miatt kihalnak a vérszívók (UP: ügynökség ügynökségének ügynöksége és a marketing igazgató bt-je...) a piacról és a nyers logika tisztán érvényesülni fog: X HUF/EUR/USD költésből hány és milyen értékű ügyfelet tudok akvirálni. Színtiszta matematika.
Ebben a megközelítésben nem feltétlenül a marketing alapú költés, hanem sokkal inkább a sales alapú kompenzációs rendszerek válhatnak dominánssá. A tartalomhoz nem banner, nem link, hanem szolgáltatásértékesítés fog tartozni. Nem mellesleg ezen megközelítésben a médiatulajdonos sokkal többet is kereshet, mint a banner értékesítésén.
A médiatörvényen kívüli kérdés, hogy ebben az esetben a tartalom függősége/függetlensége a szolgáltatástól mennyire fog »szerkesztésetikai« kérdéseket feszegetni. Erre vonatkozóan rengeteg felkent szent nyilatkozik bármikor, bármilyen terjedelemben. De a lényeg a fogyasztói döntésen van, mely önmagától megoldja azt a dilemmát. (Személyes meggyőződésem, hogy elképesztően komoly értéknövelt tartalmat lehet előállítani ezen modellben is.)”