„Nem állítom, hogy tudományos módszernek nevezhető az intercitys »véletlen sétás« képernyőbámulás, annyi azonban biztos, hogy itt valami történik. Van bárkinek átfogó kutatása arról, mi zajlik itt valójában a médiafogyasztás terén az új generációknál?! Számok, tények, a napi reacheken és hasonló paramétereken túlnyúló minőségi információk, amelyek a tartalomfogyasztás típusait a tényleges használati szempontok alapján szegmentálják?
A médiakonvergencia maga mutatta meg magát egy pillanatra számomra az Intercityn. Én pedig csak néztem, és azon gondolkoztam, hogy amellett, hogy az üzleti modelleket keressük a különféle platformokon történő tartalomfogyasztásra a matek egyszerű szabályai szerint, talán egy kis időt szánhatnánk a médiafogyasztás újfajta paraméterezésére (involvement és társai, a mozgókép mint webes tartalom stb.) és az integrációs szemlélet gyakorlatba ültetésére. Hisz van egy csomó érték a médiapiacon a fogyasztás terén, ami nem fér bele a jelenlegi sémákba, rutinba. A számok szintjén már valamennyire látjuk a native internetezők generációját, de nem vagyok biztos benne, hogy értjük a motivációikat, logikájukat. így aztán nem csoda, hogy nem is tudjuk megfelelően lefordítani mindezt a média üzleti nyelvére.”