Intercityn a XXI. századba

2012. április 25. 13:21

Nem állítom, hogy tudományos módszernek nevezhető az intercitys „véletlen sétás” képernyőbámulás, annyi azonban biztos, hogy itt valami történik.

2012. április 25. 13:21
Incze Kinga
Médiapiac

„Nem állítom, hogy tudományos módszernek nevezhető az intercitys »véletlen sétás« képernyőbámulás, annyi azonban biztos, hogy itt valami történik. Van bárkinek átfogó kutatása arról, mi zajlik itt valójában a médiafogyasztás terén az új generációknál?! Számok, tények, a napi reacheken és hasonló paramétereken túlnyúló minőségi információk, amelyek a tartalomfogyasztás típusait a tényleges használati szempontok alapján szegmentálják?

A médiakonvergencia maga mutatta meg magát egy pillanatra számomra az Intercityn. Én pedig csak néztem, és azon gondolkoztam, hogy amellett, hogy az üzleti modelleket keressük a különféle platformokon történő tartalomfogyasztásra a matek egyszerű szabályai szerint, talán egy kis időt szánhatnánk a médiafogyasztás újfajta paraméterezésére (involvement és társai, a mozgókép mint webes tartalom stb.) és az integrációs szemlélet gyakorlatba ültetésére. Hisz van egy csomó érték a médiapiacon a fogyasztás terén, ami nem fér bele a jelenlegi sémákba, rutinba. A számok szintjén már valamennyire látjuk a native internetezők generációját, de nem vagyok biztos benne, hogy értjük a motivációikat, logikájukat. így aztán nem csoda, hogy nem is tudjuk megfelelően lefordítani mindezt a média üzleti nyelvére.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 1 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Marton Géza
2012. április 29. 02:37
Ez a cikk egyenesen művészi. Elismerést érdemel. Én nem tudtam volna ennyit írni a nagy büdös semmiről. Néha feltűnik itt a mandíneren egy-egy büfészakos agymenés, melyek egymás után random összedobált szavakból állnak. Ezt begépelte egyáltalán valaki, vagy programmal generálták? :)
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!