„Nyilvánvaló az utalás? Persze. Sértő a dolog? Szerintem nem különösebben, de ha úgy vesszük, hogy ezzel a Voda a propelleresek hitelét rontja, nehéz vitatni az ítéletet. Viszont nekem nem is ez a legnagyobb bajom a reklámmal. Az igazi gond az, hogy ha cikizünk valakit, akkor azt csak viccesen, okosan, eredeti módon érdemes tenni. Ez az autós párhuzam viszont egyszerűen csak bugyuta. Semmi humoros nincs benne, egész egyszerűen egy szimpla illusztráció. Nincs mit megfejteni rajta, nincs min elmosolyodni, pláne nem összekacsintani. Arra, hogy hogyan érdemes ezt megtenni, rengeteg példát lehetne hozni a Pepsi-Coke vagy a Burger King McDonald's háborúból, én mégis egy régebbi, telekomos példát mutatnék nektek, amelyet a telia készítet a finn piacra való belépésekor. Arra szerettek volna rámutatni, hogy egy harmadik szereplő megjelenése, mekkora változásokat hozhat egy kétszereplős, beállt, kissé kartellgyanús piacon.”