Lánczi András: A valóság egy vonakodó lány – annyian csalják akarva-akaratlan, hogy nehéz kiigazodni rajta

Lehet közvélemény-kutatást színlelni, ám a valóság és az idő mindent helyre tesz.

Ha semmi más nem történik az elkövetkező időszakban, csak megáll a display növekedése, már az is baj.
„Nézegetem a tavalyi reklámköltési adatokat, és ebből is látszik: a display piac elkezdett szűkülni. A tavalyi évben kevesebbet költöttek a cégek (az IAB jelentése alapján) display hirdetésre, mint korábban. Igaz, a nominális növekedés 1% volt, de mindezt 4% körüli inflációs környezetben, vagyis arányaiban csökkenés történt.
A többi adatot nem is nézve, ízlelgetem ezt. Azon gondolkodom, mit jelent ez a hazai piac nagykutyái számára. Egyébként nemcsak én ízlelgetem ezt a kesernyés ízt: a vezető hazai tartalomszolgáltatóknak is ez a cukorka jutott. Ha semmi más nem történik az elkövetkező időszakban, csak megáll a display növekedése, már az is baj. De félő, hogy a mostani 1% akár mínuszba is átcsaphat, akkor meg...”