„Kinek az ötlete volt a Kreatív?
Egy kanadai-osztrák szaklapkiadóval volt együttműködésem, és az ő portfóliójukban volt egy marketingkommunikációs lap, onnan vettem az ötletet. Először a Vendéget és az Élelmiszert csináltuk meg, a Kreatív elindítását pedig az gyorsította fel, hogy megtudtam, a Cash Flow osztrák anyacége hasonló profilú lap kiadásában gondolkozik. Justyák Jánossal elhatároztuk, hogy megelőzzük őket, és három-négy hét alatt, 1992 novemberében előálltunk az akkor még kéthavi Kreatívval. Ez az indulás azért volt jó, mert a következő lapszámon már a második évfolyamot tüntettük fel. Az első lapszám létrejöttében közreműködött Vágó Ágnes [aki jelenleg a Vendég & Hotel magazin főszerkesztője. – A Szerk.], és az utána következő évfolyam számait szerkesztők – Justyák János és Németh Ildikó – jegyezték, tehát kinevezett főszerkesztője nem volt akkoriban a Kreatívnak. Az első A3-as méretű lap címlapján a Matáv telefonkártya-hirdetése volt. (...)
Azt mondják rólad, hogy utána látványosan visszavonultál, és már nem foglalkoztál úgy a Kreatívval, mint korábban.
Nem volt egyszerű a munka a Láng Holding elnökével, Erdős Ákossal, a személyisége miatt. Volt, hogy felhívott: miért nincs csinos nő a Kreatív címlapján? Mondtam, hogy azért, mert ez nem a Playboy. Ugyan a Láng Holdingtól pár százalékot vissza kellett vásárolnom, hogy érdekelt legyek az üzleti sikerben, de ez már nem ugyanaz volt, mint korábban. Aztán az a húzásom se jött be, hogy Gosztonyi Csabát neveztük ki főszerkesztőnek, ő akkor még túl fiatal volt ehhez a pozícióhoz. 2001 és 2006 között 24 lapért feleltem. Az erős tulajdonosi elvárás miatt az energiáimat azokra a lapokra fordítottam, amik nem a legjobban mentek. Az Élelmiszer, a Kreatív és az Adó-lapcsalád nem volt problémás, igaz ez utóbbit, ami a legprofitábilisabb volt, Erdős 2003-ban eladta.
Mi történt veled azután, hogy a Medical Tribune-nek – ami aztán Professional Publishing Hungary névre váltott – a Bor és Piac kivételével eladtátok a szaklapokat [Kreatív-lapcsoport, Élelmiszer, Vendég és Hotel, Turizmus Trend – A Szerk.]?