Nemzeti konzultáció: arról lehet dönteni, hogyan tovább a magyar gazdaságban
A Fidesz mindenkit arra kér, hogy töltse ki a nemzeti konzultációt.
Látott valamit egy óriásplakáton, de nem is figyelte igazán, csak megmaradt a cuki kisfiú képe. Aztán az interneten böngészve újra rátalál, és rákattint, mert „rémlik” valami.
„És itt jön be az ún. »Aha-élmény«-hez hasonló dolog. Látott valamit egy óriásplakáton, de nem is figyelte igazán, csak megmaradt a cuki kisfiú képe. Aztán az interneten böngészve újra rátalál, és rákattint, mert »rémlik« valami. Az ún. »landing page«-re érve (a hirdető oldala) pedig hirtelen összeáll a kép. De említhettem volna egy TV-reklámot is, ahol szintén megjelenik a cuki kisfiú, ahogy éppen anyukájával beszélget. Lehet ez bármilyen reklám, nem is ez a fontos (csak szemléltetésként hoztam be a »cuki kisfiú« motívumot).
Igaz, hogy más típusú reklámok kellenek a különböző felületeken, de így üzenetünk is színesebb lesz. Amíg az óriásplakáton csak egy képet látunk szöveggel, a tv-n már egy komplex jelenet tárul elénk; az interneten pedig a komplex megoldások alkalmazása mellett (pl. billboard banner, videó hirdetés) még a hirdető oldalára is eljuthatunk különösebb erőfeszítés nélkül. És mindezek mögött már nem is csak emberek állnak, hanem egy igen kifinomult technológia az adszerver. Segítségével hirdetéseinket különféle megjelenítésekkel juttatjuk el az emberekhez – mely igazi felhasználó élmény képes generálni (ld. AdServer demo oldal), többféle módon targetálhatjuk őket egyszerűen, néhány kattintással.
Ma már egyre kevésbe elég a hagyományos reklámozás, ennél több kell. Nem csak azért érdemes sok felületen jelen lenni, mert ez a trendi, hanem így érhetjük el azt, hogy márkánk ez emberek életének részévé váljon, a maga komplexitásában - mégis egyszerű módon - a látványnál többet nyújtson a fogyasztó számára.”