„Az, hogy két, korábban üstökösként ívelő online termék szakmai vezetője szinte egy időben vett búcsút cégétől, arra utal, hogy nagy gondok vannak az iparágban. A jelzésértékű az egészben, hogy erős cégben, jó mutatókkal nem szoktak főszerkesztőket váltani. Erős iparág, vezető cégeinél biztosan nem.
Nem kell túl sokat okoskodni hozzá, hogy rájöjjünk, az online média lefagyott, térden lőtte a recesszió és az a belső strukturális átalakulás, amiről egy-két éve már beszélünk, hogy ha nincs pénz, akkor azt a keveset is a Facebook-on és Google-ön költik el a cégek.
Azt nagyon hangosan csiripelik a madarak, hogy a médiapiacra ebben az évben tört be úgy igazán a recesszió. Az online média pedig nem tudja ezt meglovagolni, nem kezdtek el a cégek több hatékonyabb online hirdetést vásárolni, amit vásárolnak azt sem hazai online médiatermékeken költik el. Az online médiapiac bizony megbukott a vizsgán, nincs ereje sem a piac, sem a hirdetők befolyásolására.”