Erre Brad Pitt nagyon irigy lesz – olyan történt a Forma-1-es futamon, ami korábban még soha

2025. július 06. 18:20

Nico Hülkenberg 37 évesen, 242. versenyhétvégéjén pályafutása során először állhatott fel Forma-1-es futamon a dobogóra.

2025. július 06. 18:20
null

Hasít jelenleg a mozikban a Forma-1-ről szóló F1 – A film Brad Pitt főszereplésével, melynek alaptörténete, hogy egy veterán pilóta, aki 30 évvel korábban versenyzett a sorozatban, első futamgyőzelmére hajt. Maga a film inkább értékelhető egy hollywoodi, igen hatásos mesének a száguldó cirkuszról, mint szakmai bemutatónak – de nyilván nem is utóbbit várjuk el tőle a tökéletes szórakozáshoz.

Ezt is ajánljuk a témában

Ráadásul úgy tűnik: a tündérmesék mégis megtörténhetnek a valóságban! Még, ha nem is teljesen úgy, ahogy az Brad Pitt-tel a filmben történik, de Nico Hülkenberg valami hasonlót ért el vasárnap: a 19. helyről rajtolva dobogóra állhatott a Silverstone-ban a Brit Nagydíjon!

És hogy ez miért akkora szó? 

Csupán azért, mert a Sauber német pilótája már 37 éves, 15 éve mutatkozott be az F1-ben és 242. versenyhétvégéjének 239. startján pályafutása során először állhatott fel a dobogóra!

Ráadásul az esős versenyen olyan pilótákat utasított ezzel maga mögé, mint Max Verstappen vagy Lewis Hamilton.

A Brit Nagydíjat Lando Norris, a McLaren hazai versenyzője nyerte meg, így összetettben tovább csökkentette hátrányát csapattársával, a másodikként célba érő ausztrál Oscar Piastrival szemben.

A világbajnoki idény három hét múlva folytatódik Spa-Franchochamps-ban a Belga Nagydíjjal.

(Mandiner/MTI) 

(Fotó: HENRY NICHOLLS / AFP)

Összesen 4 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
mi-egy-nagy-vibralo-tojast-hasznalunk-2
2025. július 06. 18:29
Szívesen megnéznék már egy olyan versenyt, ahol mindenki alatt azonos technika van és azonos tektika szerint kell versenyezzen. Mert néha azt érzem, hogy a technika, a mérnöki teljesítmény ami a leginkább döntő, aztán jön a hazardírozás a taktikai lehetőségekkel és kicsit számít a pilóta aktuális kondíciója és koncentrációja.
Tarhonya
2025. július 06. 18:26
Gratulálok Nico! Megérdemelted! Csak így tovább!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!