Az élen ezzel véget is értek az izgalmak egy időre. Az első kerékcseréknél azért lehetett reménykedni némi helycserében. A negyedik helyen vezető Lewis Hamilton és a Mercedes volt az úttörő ebben, majd jöttek a McLarenek is. És innentől kezdett érdekes lenni a futam, mert Verstappen hosszabb ideig kint maradt, elhúzta a csapat a kerékcseréjét, öt körrel később jött ki a boxutcába. Ám mint kiderült, nem vált be ez a taktika, mert Hamilton átvette a harmadik helyet tőle.
A futam felénél egyre jobban megközelítette Verstappen az előtte autózó britet, és aztán el is kezdte támadni. A holland űzte, hajtotta ellenfelét, de nem sikerült a pályán megelőznie.
A Red Bullnál abban reménykedtek, hogy a kerékcsere-taktikával legyőzhetik Hamiltont, ám közben a ferraris Charles Leclerc is megérkezett rájuk, s ő is beszállt a csatába a harmadik helyért.
Az élen közben unalmasan körözött a két McLaren-pilóta, egészen a második kerékcseréig, egy kör különbséggel hívták a két sofőrt a boxutcába. Érdekes módon nem az élen állót hívták előbb, hanem Norrist, így a 48. körben Piastri csak ő mögé érkezett vissza a csapat hibája miatt a pályára.