Ha már a transzparenciát szóba hoztad, fontos az átlátható működés, de legalább ennyire, hogy legyenek források, amiket szét lehet osztani, amellyel lendületet lehet adni az egyes területeknek az utánpótlásképzéstől a hazai autóversenyek biztonságos lebonyolításán át akár a szakember-képzésig. Úgy érzed, hogy meg tudod majd mozdítani az ehhez szükséges erőforrásokat és lehetnek új források akár a piaci szereplőktől is?
Hiszek ebben, de nagyon fontos a helyes sorrend. Vagyis,
ha megvan a transzparencia, elkezdhetünk azon dolgozni, hogy a piaci szereplők számára is valós értéket jelentő terméket állítsunk elő. A promóteri szemlélet meghonosítása kiemelt fontosságú.
Óriásiak a hiányosságok: egészen hihetetlen számomra, hogy a legnépszerűbb hazai szakág élvonalbeli bajnokságának, a magyar ralibajnokságnak még mindig nincs egy olyan promótere, amely fizetne a szövetségnek, amiért cserébe persze garantált megjelenést, médiafelületet, tervezhető bevételi lehetőségeket kapna. Fontos, hogy a nemzetközi szervezetek, elsősorban a Nemzetközi Automobil Szövetség, az FIA pályázatain is elinduljunk a jövőben - ehhez olyan munkatársak kellenek, akik figyelik a lehetőségeket, és azonnal lecsapnak ezekre a megfelelő pályázati anyagokkal.
Összességében elgondolkodtál azon, hogy most, az energiaválság kellős közepén, az elektro-mobilitás térnyerése mellett, mekkora jövője lehet az autó- és motorsportnak egyáltalán? Milyen fenntarthatósági szempontok jelenhetnek meg ebben a műfajban?