Verstappen és Pérez ismét kereket cseréltek. Előbbi a harmadik helyre, Sainz mögé került, Pérez pedig Hamilton mögé. A holland azonban a kormányzásra panaszkodott, mondván az nagyon "nehéz". Utána Sainz és Hamilton is érkezett a boxba, harmadik kerékcserére, így ismét visszaállt a korábbi sorrend. A 46. körben virtuális biztonsági autó (VSC) lépett életbe, miután
Pierre Gasly lett a szezon első kiesője. Az AlphaTauri hátulja ki is gyulladt, de a versenyző ki tudott pattanni az autóból.
A VSC-t hamar valós biztonsági autóra cserélték, így a különbségek eltűntek a versenyzők közül. A 49. körben a valós sorrendbe beékelődő lekörözött versenyzők elhaladhattak a biztonsági autó mellett, hogy felsorakozzanak a mezőny végén. Az 51. körben kapcsolhatott újra versenytempóra a mezőny. A sorrend az indításkor nem változott, ám Sainz nyomás alá próbálta helyezni Verstappent. Schumacher és Zhou között is kialakult egy csata a 12. és 13. helyen, és bár eleinte a német állta a sarat, végül a kínai meg tudta előzni.
Verstappen drámája
Leclerc hamar négy másodperces előnyt autózott ki, míg Verstappennek inkább hátrafelé kellett figyelnie. A holland kiabálva mondta a rádión, hogy gond van az akkumulátorával, de a csapat szerint rendben volt. A csapat szerint más gond volt az autóval, de nem közölték mi. A Red Bull hamar le is lassult, és kiállni kényszerült a versenyből. Az utolsó előtti körben már Pérez is teljesítményvesztésre panaszkodott. Az utolsó körben a mexikói meg is forgott és ott is ragadt.