Czövek Oszkár publicisztikája
A brit sportsajtót naponta átpörgetve gyakran, egyre gyakrabban támad az az érzésem, hogy a meccstudósításnak álcázott propagandacikkeket jóval a kezdő sípszó előtt bepötyögik, majd minimális kiegészítéssel már nyomnak is az aktiválás gombra.
Mással nem tudom magyarázni az újabb szalagcímeket, amelyek a szebb napokat látott BBC-től a Guardianen át a Daily Mailig
jellemzik a szigetországi médiát, rasszista magyar szurkolókra panaszkodva – jóllehet a lelátón egyetlen árva drapit, feliratot, hangot nem láttam, hallottam, amellyel a vádaknak meg lehetne ágyazni.
Az üzengetésbe Boris Johnson brit miniszterelnök is beszállt, jótékonyan megfeledkezve arról, hogy az angolok hogyan tartották rettegésben a dán és az olasz szurkolókat nyáron az Európa-bajnokságon, hogyan törték át több ezren jegy nélkül a Wembley kapuit, hogyan fütyülték ki teli torokból az ellenfél himnuszát – ahogyan arra Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter is emlékeztetett.