Hoppá: Budapest lett Európa ötödik legromantikusabb városa
A magyar főváros a legendás Velencével, Amszterdammal szállt versenybe, megelőzve Rómát és Prágát. A szerelmesek városa Párizs pedig nincs is a listán.
A bajnokság élvezetes volt, jó időjárást kaptunk. Bár néhány dolog, mint mindig, bosszantó volt.
„Az OB maga ismét lezárult. A Danubius jól teljesített, bár kétségtelen, hogy egyre kevesebbet evezünk felnőttek, de a kicsik egyre többen vannak, szóval ki tudja, hátha mással is fogunk nem sokára jókat evezni.
A bajnokság élvezetes volt, jó időjárást kaptunk. Bár néhány dolog bosszantó volt. Ilyenek voltak a verseny első napján a hibás programok, néhányszor a bírók közti kommunikáció hiánya., pl.: az indulásnál 18:45-re módosított rajtidőt a rajtban előrehozták mert így is úgy is ott vagyunk mind. Ezt a hozzáállást kimondottan nagy hibának tartom a bírók részéről, mert nem azért nevezünk a versenyre, hogy minél hamarabb le tudjuk azt, hanem azért, hogy az előre egyeztetett időpontban küzdjünk meg egymással. A középfutamokhoz kapcsolódó problémák úgy szinten fontos kérdéseket vetnek fel szervezési szempontból. Mikor kell és mikor nem kell rendezni középfutamot? Véleményem szerint a mostani "minden evezős ünnepe" OB nagyon nehezen kezelhető, szerezhető és rengeteg hibára ad esélyt. Olaszországban (és Franciaországban is) külön két napos versenyként rendezik a felnőtt, a felnőtt ks, az u23 és az ifjúsági bajnokságot. Ez annyiból jobb, hogy könnyebb minőségi versenyt rendezni, jut idő minden közép és reményfutamra, B és C döntőre. Másrészt több verseny van, ami több megjelenést jelent. Arról nem is beszélve, hogy évente így nem csak 2x használná maty-éri pályát és 2x a velencei pályát a sportág, ami nagyon jó lenne, mert bolyázott pályán sokkal jobb lenne többet indulni. A célnál a fedett sátor és a lounge nagyon jó ötlet volt, de egy mobil tribün is sokat dobott volna hangulaton, illetve még három stég, vagy egyszerűen csak nagyobb stégek.
Végére már csak két ötletem maradt: a motorcsónak vezetőknek olyan jó lenne, ha valaki elmondaná mindig, hogy a velencei pályán az 1000m-nél lévő nádas szabad szakaszon lassítsanak le, mert a hullám át rendezi mindig a futam sorrendet, amit okoznak, amikor mennek fel. A másik pedig, hogy a MESZ rendezhetne 1000 méteres sprint magyar bajnokságot a jövőben, mert az fun és vidámság!"