Igazából tudtam, hogy váltanom kellene országot
Ehelyett ott rohadtam szinte minden magyar tévécsatornánál.
Mintegy félmillió ember kezdett el sportolni Magyarországon a Médiaunió Alapítvány által tavaly szervezett „A sport mindenkié!” című társadalmi célú kampány hatására. A legnépszerűbb sportág a kerékpározás lett.
A kedvező társadalmi változások eléréséért négy éve életre hívott Médiaunió Alaptvány hétfői tájékoztatása szerint „A sport mindenkié” kezdeményezés közel 200 hazai médiumban, összesen egymilliárd forint értékű médiafelületen hívta fel a figyelmet a sportolás fontosságára. A kampány hatásáról decemberben készült reprezentatív felmérés. Eszerint azok, akik úgy nyilatkoztak, hogy sportolnak, azt legalább hetente egyszer teszik.
Az alapítvány a közleményében azt írja, hogy a magyar társadalom 40 százaléka egyáltalán nem mozog, de figyelembe kell venni, hogy ez a szám az idősebbeket is tartalmazza, akikre általában nem jellemző a sportos életmód. A kutatás összegzéséből kitűnik, hogy félmillióan kezdtek a kampány hatására többet mozogni, mint korábban. A legnépszerűbb sportágak a kedveltség sorrendje szerint: 1. kerékpározás, 2. futás, 3. fitnesz, 4. futball.
A vélemények alapján 2,5 millió ember számára volt emlékezetes 2012-ben „A sport mindenkié!” kampány.