Új vezetőség a Magyar Kerékpárosklub élén

2012. április 30. 09:12

A kerékpáros szervezet szombati közgyűlésén elfogadta László János beszámolóját az elmúlt 6 év munkájáról, több ponton módosította alapító okiratát, és új vezetőséget választott.

2012. április 30. 09:12

Április 28-án, szombaton tartotta éves közgyűlését a Magyar Kerékpárosklub a margitszigeti Holdudvarban. László János elnöki beszámolója nem csak a 2011-es munkáról, hanem az elmúlt 12 évről (2006-2012) szólt. Mint elmondta, ezalatt újjászületett és megerősödött a Magyar Kerékpárosklub. László szerint a szervezet 2010-ben elérte az a nagyságot, ami már új típusú vezetést, munkát kíván (ezt grafikonokkal is alátámasztotta). A 2011-es közhasznúsági jelentés számait és a 2012-es üzleti tervet Bojtor Alíz ismertette. Az ezekkel kapcsolatos kérdésekre adott válaszokat, és végül a beszámolókat a tagság elfogadta. 

Az elnökség javaslatai alapján több ponton módosult a szervezet alapító okirata, a közgyűlés megszavazta egy választmány létrehozását, ami segíthet abban, hogy két közgyűlés között a tagság jobban tudja követni az elnökség működését. A választmányba a közgyűlés és a területi, illetve szakmai szervezetek delegálhatnak tagokat.

 

Végül új vezetőséget választottak a küldöttek.

A megválasztott elnökség tagjai:
Braun Róbert
Erdős Zoltán
Kürti Gábor
László János
Veszelovszki Zsolt

A megválasztott ellenőrző bizottság tagjai:
Bársony Zsolt
Novák Péter
Töreki Attila

A választmány közgyűlés által delegált tagjai:
Liptai Orsolya
Molnár Sándor
Varga Andrea

 

 

Összesen 15 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
blogen
2012. május 05. 22:07
Jó, hogy szóltál, a környezetterhelési díjat nagyon csúnyán elütöttem, az nem 1300 milliárd, a többi stimmel, most, hogy leellenőriztem.
blogen
2012. május 05. 21:57
A számok többsége innen származik, a költségvetés közvetlen bevételei és kiadásai: http://href.hu/x/hq4m Az itt nem szereplők máshonnan lettek összeszedve és te magad is rákereshetsz, a számok stimmelni fognak.
drkovax
2012. május 05. 19:29
1. Nem pár forint van a benzinárban ... 2. A biciklisek is beszállhatnának néhány projektbe, de legalább legyen lámpájuk, hordjanak fényvisszaverő mellényt, de száguldjanak át a gyalogosok közt a zebrán, stb.
blogen
2012. május 03. 20:42
Adók, amiket a gépjármű tulajdonosok fizetnek: környezetterhelési díj: ~1300 milliárd HUF üzemanyagok jövedéki adója: ~525 milliárd HUF üzemanyagok forgalmi adója: ~350 milliárd HUF gépjárműadó: ~75 milliárd HUF regisztrációs adó: ~32 milliárd HUF súlyadó: ~30 milliárd HUF gépjármű átruházási illeték: ~10 milliárd HUF 2300, azaz KETTŐEZERHÁROMSZÁZ milliárd HUF VS: Útfenntartásra fordított összeg: ~50-100 milliárd HUF Útfelújításra fodított összeg: ~40-50 milliárd HUF Útépítésre fordított összeg: ~100 milliárd HUF 200-250, azaz kétszáztól kettőszázötven milliárd HUF gépjárműtulajdonosok befizetései kontra rájuk költött összeg: 2300:250, azaz 9:1-hez a gépjárműtulajdonosok kárára.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!