Megvan, ki áll a dubaji csokiőrület mögött!
A terhesség alatti kívánósság ihlette a FIX Dessert Chocolatier alapítóját.
Magyarországról indult hódító útjára az új, egyre népszerűbb közösségi platform, az Allyos – SocialStore, melynek azóta is hazánk az elsődleges piaci és fejlesztési központja. Az itt létrehozott profil ingyenes, akárcsak a Facebookon vagy a TikTokon, és az applikáció nem csupán a személyes, barátainkkal közös shoppingolás érzetével gazdagítja az online vásárlást, de izgalmas, játékos és legfőképp közösségi élménnyé is formálja azt, melyet immár kedvenc hírességeivel űzhet bárki. Egyúttal olyan drága, luxuskategóriás termékeket tesz elérhetővé, amelyek csupán vágyálmok voltak a mai napig.
Eddig közel 1000 közösségi vásárlásban vett termék talált gazdára. Ebben a 360 forintért vásárolt CinemaCity páros mozijegyektől a Gucci parfümön át a 3600 forintért vett Sony PlayStation 5-ig sok minden megtalálható. Van olyan felhasználó, aki két év alatt 1,3 millió Ft elköltésével 3,4 millió Ft értékű terméket vitt haza. Az influenszerek belépésétől még nagyobb durranást várnak a fejlesztők, és a következő egy éven belül 1 millió új hazai felhasználóval kalkulálnak. A bővüléssel a nemzetközi hírességek felé is megnyílik a platform.
A piac már régóta kiált az online vásárlás, a közösségi finanszírozás és a közösségi média innoválásáért
A közösségi finanszírozás koncepciója eddig sem volt ismeretlen (pl. Indiegogo, Patreon, adózás). Ennek alapjaira épült az Allyos forradalmi fejlesztése, az úgynevezett Közösségi Vásárlás. Az itt összegyűlt felhasználók különféle drága, akár luxuskategóriás termékeket vehetnek meg közösen, melyek árát együtt, minimális összegek bedobásával gyűjtik össze.
Amikor összejön a vételár, egyikük egy véletlen kiválasztásnak köszönhetően meg is kapja a közösen finanszírozott árucikket. Így vehet bárki akár 3600 forintért (nemzetközi platform lévén a SocialStore egységes pénzneme az amerikai dollár), azaz 10 dollárért több százezres vagy akár több tízmilliós összegű luxusterméket. A Közösségi Vásárlás szabálya az is, hogy kizárólag levásárolható kedvezménnyel lehet részt venni, melyet a platformon szerezhetünk és vásárolhatunk le. A vásárlás ily módú közösségivé tételével így csupán nyerni lehet, kockázat nincs. A minimum részvételi összeg 360 forint, azaz 1 dollár. Ezáltal a társadalom legszélesebb körének válik elérhetővé a luxus. A vásárlók számára mindenképp jó hír mindez, hiszen ezek után nem az infláció és áremelkedés fényében egyre vékonyodó pénztárcájuk szabja meg, mit engedhetnek meg maguknak, hanem elkezdhetnek a szívükre és valódi vágyaikra hallgatni. Egyben játékos, barátokkal közös, szórakoztató élménnyé válik számukra a vásárlás egy nemzetközi piactéren.
„Az alacsony részvételi összeg miatt nem teher az infláció. Az élmény közösségi és interaktív, hiszen a barátainkkal, kedvenc sztárjainkkal lesz a vásárlás közös élmény. A gyártók és forgalmazók pedig a platformon a legmagasabb haszonnal, a nekik kényelmes áron értékesíthetnek, hiszen a vevők együtt dobják össze az árakat.” – foglalja össze Joe Bitter, az Allyos társalapítója.
35 millió forintot osztanak szét a kezdéshez a legnépszerűbb influenszerek
Már korábban is került sor influenszer-együttműködésre, rengeteg sikeresen összedobott árucikkel, olyan népszerű tartalomgyártókkal, mint Zsozéatya, Rekál, Csillsz, Tech2 vagy ApplePie, akik személyesen adták át a termékeket. A promóciók jól rávilágítottak arra, mekkora igény van a vásárlás közösségi szintre emelésére, valamint a korábban ismert közösségi média-platformoknál magasabb szintű valós eredményekre. Ezekre válaszként a SocialStore-ban jelentős fejlesztések történtek, melyek nyomán most teljesen új formában térnek vissza a legnépszerűbb celebek, újfajta mozgalmat indítva. Saját, bekövethető profillal jelennek meg, és mindenkinek lehetősége lesz csatlakozni kedvence csapatához, ahol aztán mehet a közös szervezkedés és vásárlás.
Aki beköveti kedvencét, innentől vele egy csapatban fog vásárolni, akár egy közösen kitűzött termék megszerzése érdekében. A hírességek ezen felül minden új követőnek 1 ajándék dollárt is tudnak adományozni, amit közösségi vásárlásra fordíthatnak. Ez azt jelenti, hogy ha egy influenszernek mondjuk 10.000 követőt sikerül átinvitálnia meglévő felületeiről az Allyos csapatába, 3,5 millió Ft-tal tudja meghívni őket. 100.000 követő esetén így 35 millió forintot oszthat szét.
Hülyére keresik magukat mindezzel az influenszerek is
Az új közösségi platformon az influenszerek számára szintén sosem látott promóciós lehetőségek nyílnak, ami jelen körülmények között rájuk is fér. A COVID-dal járó bezárások, az ezt követő gazdasági helyzet, az infláció és most már az AI generált influenszerek miatt is egyre nagyobb a szakadék a reklámozott luxustermékek elérhetősége és a tartalomgyártók követői között. Hiába ajánlgatja ugyanis a legszebb luxusterepjárót kedvenc énekesünk vagy séfünk, a legtöbben aligha csaphatnak le a lehetőségre. Így ezek a promóciók inkább frusztráló, egy idő után képmutató gyakorlatokká válnak. Itt ez a probléma megszűnik, hiszen az influenszerek ajánlatai súlytalan ígéretből közös erőfeszítéssel megszerezhető, nagyon is elérhető vásárlási eredménnyé válnak. Egyben kimeríthetetlen és a követőkkel közös, szerethető tartalmat biztosít a SocialStore, az elképesztő eredményekről nem is beszélve.
Hogy mennyire éri meg az új platformon is jelen lennie az influenszereknek? Az üzleti számok magukért beszélnek. 10.000 aktív követő átlagosan 7,2 millió forintos keresetet biztosít egy tartalomgyártónak havonta a SocialStore-on. Értelemszerűen egy 100.000 fős közösségi vásárlói csapat celeb vezetője havi 72 millió forintot vihet haza. Az influenszer-profilok regisztrációja több termékkategóriában is megnyílt a szépségápolástól az elektronikán át a luxusautókig, és tekintve, hogy a vásárlásnak korábban nem hallott, teljesen újszerű trendjét valósítja meg a platform, nem meglepő módon már most hatalmas az érdeklődés körülötte. Az Allyosnál és annak partnerügynökségeinél olyan nevek is felmerültek már, mint Majka, Vasvári Vivien, Rubint Réka, Rácz Jenő, Istenes Bence vagy épp Sebestyén Balázs.
#allyos #SocialStore #KözösségiVásárlás #KözösségiÁruház #KözösségiKedvezmény #kedvezmény #Indollar #sztárok #celebek #Majka #VasváriVivien #SebestyénBalázs #IstenesBence #Zsozéatya #Rekál #Csillsz #ApplePie #Tech2 #Facebook #Tiktok #Instagram #JoeBitter #infláció
(X)
Fotók: Allyos Europe Kft