Személyre szabott bőrápolás? Már tanácsadó sem kell hozzá

2023. augusztus 12. 16:34

A mesterséges intelligenciával (MI) ma már az életünk számos területén találkozhatunk, és ezalól a szépségipar sem kivétel. A bőrtípusunk és egyéb tényezők alapján ajánl különböző kezeléseket és termékeket – ezzel nemcsak a hatékonyságot, de a vásárlói élményt is növeli.

2023. augusztus 12. 16:34
A szépségipar és az MI
Fekete Kíra

A Makronóm Intézet elemzőjének írása. 

Az iparág egyik fő trendje az MI-alapú algoritmusok használata személyre szabott termékajánlásohoz. Az MI hatalmas mennyiségű adatot elemezve – beleértve a bőrtípust, a problémákat és a preferenciákat – személyre szabott javaslatokat adhat a smink, a bőrápolás és a hajápolás terén. Ez nemcsak az általános vásárlói élményt javítja, hanem a márkahűséget is növeli.

A virtuális sminkpróbák szintén népszerű trenddé váltak, köszönhetően a mesterséges intelligenciának. A vásárlók mostantól otthonuk kényelméből kísérletezhetnek a különböző árnyalatokkal és stílusokkal. 

A fejlett arcfelismerő technológia pontosan feltérképezi a felhasználók arcát, lehetővé téve számukra, hogy virtuálisan próbálhassák ki a sminktermékeket

Ez a trend ösztönzi a felfedezést és csökkenti a vásárlással való elégedetlenséget.

A mesterséges intelligencia a bőrápolást is forradalmasította. A márkák ma már kínálhatnak MI-alapú bőrfelmérő eszközöket, amelyek értékelik a felhasználó bőrének állapotát, azonosítják a ráncokat, a pattanásokat vagy a pigmentációt. Ezekkel az információkkal az egyéni igényeknek megfelelő termékeket és bőrápolási módszereket ajánlhatnak a márkák. A felhasználók pedig idővel nyomon követhetik a változást, ezáltal sokkal elégedettebbek lesznek.

A mesterséges intelligencia nem csupán a vásárlók boldogságához, de a szépségipar fenntarthatósághoz is hozzájárult. Az online tesztelések miatt kevesebb valódi sminket próbálnak ki az emberek, ezzel csökken a pazarlás. Sőt, az MI segíthet az egészséges és környezetbarát termékek kikísérletezésében is. 

Összességében a mesterséges intelligencia a szépségiparban is változást hoz, amely a márkák és a vásárlók számára egyaránt előnyös. Ezen megoldások alkalmazása többé már nem lehetőség, hanem szükségszerűség a brandek számára, hogy erősebb kapcsolatokat építsenek ki a vásárlóikkal, és növeljék a márkahűséget.

Web: makronom.eu

Címlapfotó: shutterstock

Amerika választ! Kövesse élőben november 5-én a Mandiner Facebook-oldalán vagy YouTube-csatornáján!

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!