Igaz hozzátették: természetesen további intézkedésekre lesz szükség a vasmű hosszú távon fenntartható jövőjének biztosításához. Ezzel pedig
több ezer munkahelyet segítenek megmenteni az alkalmazottak és családjai, a helyi közösség és az egész régió érdekében,
amelyek a Dunaferr fennmaradásától, működésétől függenek.
Az új partnerek pedig most joggal reménykednek abban, hogy mostantól folyamatos lesz a szállítás Ostravából és az ukrán határtól. (Ostrava Csehország (Morvaország) harmadik legnagyobb városa, hatalmas, évi 600 milliárdos árbevételű, közel 5000 fős kohászati művének a Liberty 1992 óta tulajdonosa –a szerk.)
A Liberty és a Dunaferr munkatársai bíznak abban, hogy hamarosan az 1-es kohó is elindulhat, bár azt egyelőre nem hozták nyilvánosságra, hogy e tekintetben milyen megállapodás áll a háttérben.