a veszélyes hulladék mennyiségét növeli az eldobható rollerek száma.
Ő volt az, aki először megemlítette a betiltás lehetőségét, példaként hozva fel Barcelonát, ahol soha nem is engedélyezték a rollerbérlési rendszer kiépítését, valamint több francia nagyvárost, ahol szintén nem látni az utcákon elektromos rollereseket.
Mindeközben a szolgáltatók statisztikai adatokkal próbálnak érvelni. Rámutattak, hogy Párizs rendelkezik a világ egyik legjobban szervezett kölcsönzői szolgáltatásával, a felhasználók számának robbanásszerű növekedése pedig a rendszer létjogosultságát igazolja. Ráadásul – mutatnak rá – az ő kitiltásukkal még nem tűnnek el a elektromos rollerek Párizs utcáiról, hiszen rengeteg lakosnak van saját járműve. Utóbbiban igazuk van, ám a polgármester szerint éppen a párizsi polgárok esetében nem merültek fel problémák, a saját eszközt használók elsöprő többsége ugyanis maximálisan tiszteletben tartja a szabályokat, éppen ezért a kitiltás csak és kizárólag a kölcsönözhető járművekre és azok szolgáltatóira vonatkozik.
Hogy miként döntenek a derék párizsiak, az április 2-án kiderül.
Fotó: 123rf